معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با بیان اینکه با تبلیغات و ارائه طرح های خلاقانه و نوآورانه برای جذب گردشگر اقدام شود، بر اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت های ویژه گردشگری شهرستان بهاباد تأکید کرد.

به گزارش یزدفردا: جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، سرپرست فرماندار بهاباد و مسئولین مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه با تبلیغات و ارائه طرح های خلاقانه و نوآورانه برای جذب گردشگر اقدام شود، به ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری شهرستان بهاباد اشاره نمود و بر اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت های و ویژه گردشگری شهرستان بهاباد تأکید کرد.

"محمد جواد ابوالحسنی" افزود: به عنوان مثال یکی از پتانسیل های ویژه شهرستان بهاباد درو بودن از آلایندگی های نوری است و لذا باید برای گردشگری در این زمینه که یکی از تاریک ترین نقاط خاورمیانه است استفاده شود.

وی همچنین بر تعیین مکان اسکان مسافرین نوروزی و مکان های اقامتی و تفریحی و معرفی به استان تأکید نمود تا با احصاء ظرفیت های اسکان گردشگران، برنامه ریزی برای معرفی این مکان ها در سطح استان و حضور مسافرین و گردشگران در شهرستان بهاباد انجام شود.

سرپرست فرمانداری بهاباد در ابتدای جلسه طی سخنانی به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده و آمادگی این شهرستان برای تعطیلات نوروزی پرداخت و گفت: شهرستان بهاباد از ظرفیت ها و توانمندی های بسیار ارزشمندی برای مسافران و گردشگران نوروزی برخوردار است و تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروزی انجام شده است.

"علیرضا تیموری" افزود: دستگاه های خدمات رسان در طول تعطیلات نوروزی باید آمادگی لازم برای ارائه خدمات 24 ساعته را داشته باشند و گشت های بازرسی به صورت ویژه برقرار باشد.

برنامه ریزی برای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان، آمادگی اقامتگاه های بوم گردی و مکان های گردشگری و محل اسکان مسافرین نوروزی، برپایی جشن روز شهرستان و فضاسازی شهری و روستایی از برخی موارد بود که توسط سرپرست فرمانداری مطرح شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا