بخشدار مرکزی میبد: نمایشگاه صنایع دستی بانوان تا بیستم اسفند ماه به مدت سه روز در حسینیه بدرآباد میبد برپا است.

به گزارش یزدفردامحمدجواد احمدی گفت: هر روستا یک نمایشگاه جز طرح‌هایی است که با هدف تقویت بنیان‌های اقتصادی خانواده‌ها اجرا می‌کنیم.

وی با قدردانی از شورا و دهیار بدرآباد در برپایی این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه بانوان تولیدات خود را در ۲۵ غرفه برای مشتریان عرضه کرده اند.

احمدی گفت: ترشیجات، صنایع دستی زیلو و کاربافی، لوازم آشپزخانه، فراورده‌های لبنی، خشکبار، گیاهان دارویی، روغن‌های گیاهی انواع کیف و لباس و عروسک دوزی و گل آرایی محصولاتی است که بانوان کارآفرین و توانمند میبدی در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

بخشدار مرکزی میبد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا بیستم اسفند ماه به مدت سه روز در حسینیه بدرآباد میبد برپاست و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از نمایشگاه بازدید و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مسئول برگزارکننده نمایشگاه گفت: این نمایشگاه برای حمایت از بانوان برای احیاء صنایع دستی و میراث فرهنگی برپا شده است.

طباطبایی بابیان اینکه خیلی از صنایع دستی مثل سبد بافی و حصیر بافی درحال فراموشی است افزود: انتظار داریم ادارات و ارگان‌ها حمایت کنند و مکان دائمی را علاوه بر نمایشگاه دائمی، برای آموزش کاربافی و زیلو بافی که میراث فرهنگی و تاریخی میبد است درنظر بگیرند تا بتوانیم به سمت تولید انبوه برای صادرات حرکت کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا