سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص تصمیم‌های گرفته شده علیه این تیم اعتراض کرد.

یزدفردا "سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص تصمیم‌های گرفته شده علیه این تیم اعتراض کرد.

 ایسنا نوشت، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان حاضر شد و اظهار کرد: پیش از مسائل فنی می‌خواهم درباره دو موضوع صحبت کنم؛ یکی مظلومیت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در این چند سال هدایت آن را بر عهده داشتم، فراز و نشیب های زیادی دیدم، تلخی و شادی های زیادی دیدم و باید یک حلالیت از تیم گل‌گهر و مردم خوب سیرجان بخواهم که همه اذیت‌هایی که در این چند ساله متحمل شده‌اند به خاطر من بوده زیرا مسئولیت این تیم بر عهده من بوده است. در تیم های دیگر نیز این اتفاق افتاده بود و این کارها را به خاطر شخص امیر قلعه نویی انجام داده‌اند این اتفاقات مظلومیت گل گهر را نشان می‌دهد. مردم و مدیریت گل گهر من را حلال کنند که لطمه‌هایی که می‌خورند به خاطر وجود من در این تیم است.

وی ادامه داد: علی علیزاده که برایش آرزوی سلامتی می‌کنم نماد غیرت دیگر بازیکنان بود که با آن شرایط برای ما بازی کرد البته او نماد تیم ماست زیرا من مطمئنم اگر بازیکن دیگری نیز دچار آن مصدومیت ها می‌شد، باز هم با آن شرایط برای ما بازی می‌کرد. این نشان می‌دهد که تیم ما معرفت زیادی دارد. اشتباهات داوری تا محرومیت هایی که علیه ما صورت می‌گیرد، مظلومیت تیم ما را نشان می‌دهد. تا می‌آییم خودمان را درست کنیم، کمر ما را می‌شکنند. در تاریخ فوتبال نبوده که چه در داخل و چه در خارج، یک تیم را اذیت کرده باشند. حرف هم می‌زنیم، می‌گویند اشتباه است. وقتی اشتباه تکرار می‌شود، یعنی تصمیم گرفته شده و این اتفاقات پشت هم رخ داده است. بازیکنان من نماد معرفت شده‌اند.

سرمربی گل‌گهر درباره دیدار با پیکان عنوان کرد: پیکان تیم سازنده و خوبی است و مربی با دانشی است. بازی سختی داریم. در این چند روز بیشتر درباره مسائل روحی و روانی صحبت کردیم تا مسائل فنی. اگر این اتفاقات برای تیم‌های دیگر می‌افتاد، الان در رده آخر بودند. لطف خداست که پابرجا مانده ایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا