استاندار هرمزگان در حکمی محبوبه کرمی را به عنوان نخستین بخشدار زن در جزیره کیش منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مسوول اداره این سازمان روز یکشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید کیش، گفت: انتصاب محبوبه کرمی یکی از ساکنان جزیره کیش در حوزه بخشداری می‌تواند در ارتقا حوزه‌های اجتماعی و سیاسی جزیره موثر واقع شود.

سعید پورزادی با تاکید بر رویکرد ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نسبت به توسعه و پیشرفت جزیره کیش، افزود: با توجه به این که حاشیه سواحل جنوبی مقصد گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است از این رو جزیره کیش آماده میزبانی شایسته از مسافران نوروزی است.

سعید پورزادی افزود: کمیته‌ای زیر مجموعه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش در بندر چارک برای ارائه خدمات ویژه در راستای رفاه حال گردشگران تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری و ترانزیتی و ایمن سازی مسیر تردد بندر چارک به مقصد جزیره کیش از رویکردهای مثبت مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد تجاری است و این اقدام در طرح جامع کیش نیز پیش بینی شده است و امیدواریم تا سال ۱۴۰۲ آغاز شود.

وی گفت: عملیاتی شدن این طرح ارزشمند مستلزم حمایت و همکاری استاندار و فرمانداری بندرعباس برای توسعه بندر چارک است.

فرماندار بندر لنگه نیز گفت: فرهنگیان نقش مهمی در آموزش و ارتقاء فرهنگ جامعه دارند و بخشدار جدید که در حوزه فرهنگی نیز فعالیت کرده اند می‌توانند در حوزه‌های مختلف این منطقه تاثیر گذار باشند.

فواد مرادزاده بر ضرورت آغاز طرح جاده بندرچارک به جزیره کیش اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و ایمن سازی تردد مسافران زیر ساخت‌های محور اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

بخشدار جزیره کیش هم با بیان این که کیش دارای موقعیت‌های استراتژیک و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در سطح بین المللی است، افزود: با تعامل سازنده میان سازمان منطقه آزاد کیش و بخشداری این منطقه اهداف تبیین شده از سوی مشاور رئیس جمهور محقق می‌شود.

محبوبه کرمی، افزود: بخشداری کیش علاوه بر ماموریت‌های محوله در حوزه های، اجتماعی، فرهنگی تلاش دارد نسبت به تحقق اهداف تعیین شده در راستای آرامش و آنچه که شایسته ساکنان جزیره است با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش اقدام کند.

محبوبه کرمی، سوابق مدیریتی و اجرایی و پژوهشی از جمله معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی و معاونت آموزشی، نایب رییس کمیته برنامه‌ریزی، نماینده ویژه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین، راهبر ارشد فاوا و سازماندهی منابع انسانی، مشاور امور بانوان و جوانان، بازرس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استانداری هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا