همزمان با بزرگداشت روز شهدا، دومین یادواره ۵۰۰ شهید شهرستان میبد درمسجد ابوالفضلی فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش یزدفردامدیرحوزه علمیه برادران میبد در این مراسم الگوی همه جوان‌ها در دوران دفاع مقدس را حضرت علی اکبر (ع) خواند و گفت: گرامی داشت یادوخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و باید یاد شهدا درجامعه زنده بماند.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه ما نباید درپیچ وخم زندگی، ولی نعمت‌های خود را فراموش کنیم افزود: اگر مشعل جهاد و شهادت در جامعه روشن بماند؛ روز به روز برموفقیت این انقلاب و نظام افزوده می‌شود.

وی امنیت، اقتدار، صولت و شوکت کشور را به برکت شهدا دانست و گفت: شهدای عزیزی که دردوران هشت سال دفاع مقدس به همه علایق مادی و معنوی پشت پا زدند و برای دفاع از ارزشای دین، قرآن، مکتب و این آب و خاک از فرزند، تجارت، مدرسه و حوزه و دانشگاه گذشتند نباید فراموش شوند.

امام جمعه موقت میبد با اظهار تاسف از هجمه علیه شهدا و ارزش‌های دینی بعداز گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب در فضا‌های مجازی گفت: درجهاد تبین هرکسی قلمی به دست دارد و درفضا‌های مجازی وارد است می‌تواند با تبین دستاورد‌های ین نظام و خدمات آن از انقلاب دفاع و نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به هجمه سپاه به مقر آموزشی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل گفت: ساعت یک و ۲۰ دقیقه به وقت شهادت سردار دل‌ها، که سپاه پاسداران، مقر آموزشی رژیم کودک کش اسرائیل در کردستان عراق مورد هجمیه قرار داد، به برکت خون شهدا و صبر خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان وجانبازان است و باید قدر این داشته‌ها را بدانیم.

وی تصریح کرد: تاریخ وظیفه سنگینی را بر دوش همه ما گذاشته است و به حول قوه الهی و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری باید این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانیم هرچند دراین راه مشکلات و سختی‌ها و تحریم و تهدید است؛ ولی بدانید تا الان هرکه پیش رفتیم به برکت خون این شهدا پیروزی بوده است و شرط اصلی استقامت و صبر است.

در این یادواره عباسعلی دهقانی از روایان کاروان راهیان نور هم به روایت‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا