شهردار میبد: همه برنامه‌های شورا و شهرداری، حول محور منشور ارائه شده از سوی آیت الله اعرافی طراحی و اجرا می‌شود.

به گزارش یزدفردامجید بهارستانی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به تدوین ۳۰ اولویت برای فعالیت شورا و شهرداری میبد در سال جدید گفت: باغ راه از میدان آیت الله خامنه‌ای تا پل خورشید و پارک مشاهیر از جمله این طرح‌ها به شمار آمده که برای مطالعات باغ راه تاکنون ۲۵۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی تکمیل خیابان شهید دستغیب و ابطحی در راستای روان سازی و کاهش حجم ترافیک، اصلاح نقاط حادثه خیز، تکمیل پارک بهاران و بام میبد را از دیگر طرح‌های هدف گذاری شده عنوان کرد.

شهردار میبد تصریح کرد: شهرداری قرارداد یک میلیارد تومانی را برای نورپردازی اماکن تاریخی منعقد کرده و احیای راسته بازار و پیاه راه مسجد جامع را هم در دستور کار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد هم گفت: اجرای ۱۳ طرح عمرانی بزرگ را تا پایان این دوره در نظر داریم که امسال طرح‌های پارک مشاهیر، باغ راه و ورودی غربی شهر امسال اجرایی خواهد شد.

جواد فیاضی درباره هزینه‌های بودجه فرهنگی اظهار داشت: بودجه امسال فرهنگی میبد سه میلیارد تومان است که در سطح برنامه‌های کلان فرهنگی، ورزشی و نرم افزاری، هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی شهرداری میبد در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد که ۷۰ درصد این بودجه در بخش عمرانی و بقیه در مباحث جاری هزینه خواهد شد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا