رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان میبد مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان را تامین زمین عنوان کرد.

به گزارش یزدفردافرماندار میبد در دیدار با رئیس اداره بنیاد مسکن میبد به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن از زحمات رئیس و کارکنان بنیاد مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی در شهرستان قدردانی کرد و گفت: روند فعلی روند مطلوبی است و باید برای تحقق طرح نهضت ملی دولت همه تلاش خود را به کارگرفت.

سجادی پور با تاکید بر اجرای تاسیسات زیربنایی گفت: ادارات خدمات رسان مانند آب و برق باید تعامل و همکاری لازم را برای اجرای تاسیسات زیربنایی انجام دهند.

وی همچنین تاکید کرد: اداره راه و شهرسازی و بانک مسکن هم درجهت پرداخت تسهیلات همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان میبد در این دیدار مهمترین مشکل طرح نهضت ملی در این شهرستان را تامین زمین عنوان کرد و گفت: شهرستان میبد بعد از مرکز استان دومین شهرستان از نظر تعداد ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن است.

موسوی افزود: متاسفانه به دلیل زمان بربودن الحاق حریم و وجود قنات و رودخانه، زمین مناسب برای واگذاری در شهرستان میبد بسیار کم است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۷۶۴ نفر در میبد و سه بخش مرکزی، ندوشن و بفروئیه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند گفت: از فاز یک تا چهار اقدام ملی مسکن، به تعداد ۲۵۰ قطعه زمین به متقاضیان واجدشرایط واگذار شده است که درحال ساخت و ساز هستند.

رئیس اداره بنیاد مسکن میبد خاطرنشان کرد: در فاز پنج ثبت نام هم به تعداد ۴۲۰ قطعه تایید نهایی شده است که باید زمین مورد نظر از طرف اداره راه و شهرسازی تخصیص پیدا کند.

موسوی گفت: پرونده هزار و پانصد و بیست و دو نفر درحال پالایش و تکمیل است و تعدادی هم درانتظار تایید استعلام هستند که باید برای رفع موانع به مواردی درسامانه در انتظار دریافت استعلام افرادی هستند که در زمینه‌های ثبت و بانک و فرم جیم مشکل دارند که باید با مراجعه به اداره راه و شهرسازی موانع و مشکلات را رفع کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا