فرماندار بافق از حمایت همه جانبه از دانشگاه آزاد اسلامی بافق در تحقق شعار امسال خبر داد.
محمد علی صمیمی در دیدار امروز با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بافق به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در شهرستان مایه مباهات و افتخار شهرستان است گفت: از دانشگاه آزاد اسلامی بافق در تحقق شعار امسال حمایت می کنیم.

صمیمی گفت: دانشگاه ها به عنوان اصلی ترین مرجع فعالیت های دانش بنیان می توانند گره های کور صنعتی ، فرهنگی و اجتماعی جامعه را برطرف کنند و در بافق نیز دانشگاه آزاد اسلامی بافق می تواند در این زمینه پویا و فعال باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای پیش قدم بودن در عرصه های علمی و دانش بنیان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بافق با دارا بودن اعضای هیات علمی پژوهشگر و کارکنان خوشفکر توانسته از بحران های مختلف عبور کند و به عنوان یکی از واحد های فرهنگی و پژوهشی برتر در سطح شهرستان، استان و کشور افتخار آفرینی کند.

دکتر مهدی اشرفی بافقی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بافق علاوه بر نیروی توانمند انسانی دارای ظرفیت های بسیار خوب آزمایشگاهی و کارگاهی برای تربیت فارغ التحصیلان با مهارت است.
اشرفی همچنین با اشاره توانمندی مرکز تحقیقات معدنی واحد و افتخاراتی که کسب نموده، برای راه اندازی مرکز کارآفرینی در دانشگاه با همکاری شرکتهای معدنی و صنعتی شهرستان اعلام آمادگی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا