به گزارش یزدفردا: در چند روز اخیر، در حالی بحث پیرامون چگونگی شرکت تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان لیگ برتر والیبال در یک تورنمنت غیر رسمی در جام رمضان امارات، بالا گرفته که در پشت صحنه و ماجرای داستان پرچم و تغییر نام و اتهامات دیگر و مسایلی از این دست اگر بهانه هم نباشد، تنها فدراسیون در درجه اول مجاز به پاسخگویی بوده و باید مورد سوال قرار گیرد نه باشگاه شهداب که از مجاری فدراسیون راهی سفر شد!

البته در تورنمنت بقول معروف "هفت بیجار" امارات که بازیکنان مختلف خارجی و داخلی تحت نام اسپانسرها و پرچم میزبان حضور پیدا می کنند ، شهداب هم نمی توانست قاعدتا خلاف تیم های دیگر و مقررات تورنمنت، عمل کند.

اگر هم این موضوع عیب و نقص قلمداد می شود، روابط بین الملل فدراسیون می بایستی پیش از اعزام با بررسی مقررات تورنمنت و یا نحوه شرایط حضور تیم ها را از کشور میزبان و مسئولان فدراسیون امارات جویا می شد.

این در حالی است که هم نماینده وزارت ورزش همراه تیم بود و هم مسئول تشریفات فدراسیون که هر کدامشان می توانستند، در این باره اگر مشکلاتی بر سر راه شرکت تیم بود، مخالفت خود را ابراز دارند.

اینکه با گذشت چند روز از مسابقات ، بخواهیم با بزرگنمایی بیش از اندازه برخی مسائلی که باید پیش از واقعه مورد ارزیابی قرار می گرفت ، باعث آزردگی خاطر مسئولان تیمی از بخش خصوص شویم که عملا نقش فرعی در تصمیم گیری ها داشتند، ظلم بزرگی است و ثمره ای جز، فراری دادن و دلزدگی از والیبال به همراه نخواهد داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا