یزدفردا: هشتمین جشن گلریزان شهرستان اردکان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد.

به گزارش یزدفردادر این مراسم تا میزان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی خیرین و صنعتگران این شهرستان تعهد شد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: سال گذشته به همت ستاد دیه استان و قضات دادگستری، شورا‌های حل اختلاف و کمک خیرین و نیکوکاران تعداد ۱۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان اردکان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

حسین سبزواری افزود: هم اکنون نیز تعداد ۲۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد در زندا‌های استان به سر می برند که مبلغ ۲۱ میلیارد تومان برای آزادی آن‌ها نیاز است.

وی ادامه داد: سال گذشته تعداد ۱۹۰ محکوم مالی از زندا‌های استان آزاد شدند که از این تعداد آزادی تعداد ۴۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد تنها با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین انجام گردید.

مدیرکل زندان‌ها اظهار داشت: با همت خیرین و نیکوکاران هم اکنون هیچ زندانی با محکومیت دیه ناشی از حوادث کارگاهی، تصادفات و همچنین هیچ محکوم مالی جرائم غیر عمد خانم در زندان به سر نمی‌برد.

اجرای کنسرت موسیقی توسط سالار عقیلی خواننده مطرح کشوری سالار عقیلی، شعر خوانی و مرشدی زورخانه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا