یزدفردا: دانش آموزان یکی از مدارس میبد، در یک اردوی یک روزه به دانشگاه آزاد که سراسر معنویت و آثار و فرهنگ شهید و شهادت بود را تجربه کردند.

به گزارش یزدفردادانش آموزان در این اردوی یک روزه علاوه بر شرکت دردوره‌های سلاح شناسی، مشاوره و آسیب فضا‌های مجازی، با علما و مشاهیر، شهدای دانش آموز، سرداران و فرهنگ شهید و شهادت و ارزش‌های نظام و انقلاب آشنا شدند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: گنجینه تاریخی معنوی ایثار و شهادت شهرستان میبد به همت ناحیه مقاومت بسیج دردانشگاه آزاد در ۲۲ غرفه شروع به کارکرده است.

سرهنگ هادی برزگر غرفه ۱۱۰ شهید دانش آموز، سردارن، غرفه حرم، سردارسلیمانی، غرفه مرحوم یحی زاده، غرفه علما و مشاهیر، سینما ار از جمله غرفه‌های این گنجینه برشمرد و افزود: بازدید از گنجینه تاریخی و معنوی آثار ایثا رو شهادت فرصت مناسبی است تا نسل نوجوان و جوان به ویژه دانش آموزان با ارزش‌های نظام و انقلاب و شهدا آشنا شوند.

معاون پرورش آموزش وپرورش میبد گفت: با توجه به اینکه نزدیک به سه سال است به علت شیوع کرونا امکان تشکیل اردو‌های راهیان نور به صورت کشوری نبود ما به صورت منطقه ایی، از گنجینه تاریخی معنوی که فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج در دانشگاه آزاد راه اندازی کرده اند بهترین فرصت بود که برنامه ریزی کنیم که دانش آموزان مان را درقالب اردوی نیم روزه طی ۴ روز به این گنجینه تاریخی معنوی بیاوریم.

فلاح با بیان اینکه درطول این ۴ روز دانش آموزان پایه یازدهم دختر و پسر دراین اردو شرکت خواهند داشت افزود: دراین چها رروز هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان از این گنجینه بازدید خواهند داشت.

وی گفت: شرکت دردوره‌های آموزش انواع سلاح، دوره‌های عقیدتی وسیاسی، دوره مشاوره و آسیب فضا‌های مجازی ازدیگر برنامه‌های این اردوی نیم روزه است و ضیافت افطاری پایان بخش این اردوی نیم روزه است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا