یزدفردا: فرماندار میبد: با توجه به سکونت تعداد زیادی از غیربومی‌ها و اتباع در شهرستان میبد، رصد ویژه مقوله مواد مخدر دردستور کار قرار گیرد.

به گزارش یزدفرداسید جمال سجادی پور دراولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به سکونت تعداد زیادی از غیربومی‌ها و اتباع در شهرستان میبد بر رصد ویژه مقوله مواد مخدر تاکید کرد و گفت: مسئولین و اعضای شورا باید به صورت مضاعف موارد را پیگیری و آسیب‌های ناشی از مواد مخدر را درشهرستان کاهش دهیم.

سجادی پور تصریح کرد: اینکه مواد مخدر در شهرستان به سهولت دردسترس قرارمی گیرد نشان می‌دهد که سوداگران مرگ مسیر‌هایی را در شهرستان شناسایی و مواد مخدر را وارد منطقه می‌کنند که باید با این پدیده با اقتدار مقابله کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد هم با تشریح کشفیات مواد مخدر در این شهرستان گفت: درسال گذشته ۲۲۳ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم که نسبت به سال ۱۳۹۹، دو درصد افزایش نشان می‌دهد.

سرهنگ نبی پور با بیان اینکه آمار دستگیری قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر هم درسال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است افزود: دراین راستا ۲۱۸ نفر شامل ۲۱ نفر قاچاقچی، ۴۸ نفر خرده فروش و ۱۴۹ نفر معتاد دستگیر کردیم که دراین راستا ۶ محله در میبد پاک سازی شد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا