یزدفردا: آیت الله اعرافی: هنوز گره‌هایی در انتقال آب به استان یزد وجود دارد.

به گزارش یزدفرداامام جمعه میبد آب را مشکل اساسی استان یزد و استان‌های کویری خواند و با بیان اینکه در این زمینه قدم‌هایی از سوی مسولان استان و استاندار در یزد وتهران برداشته شده است گفت: هنوز گره‌هایی در انتقال آب هم ازطریق خط دوم و هم انتقال از دریا وجود دارد و باید مسئولان در روند آبرسانی به این استان تاریخی و مومن تسریع کنند.

دشمنان با تهدید و تحریم آمده اند هویت ما را منکوب کنند

وی با بیان اینکه دشمنان آمده اند تا آزادی، رهایی، پیروزی و عظمت و هویت ایران را با تحریم و تهدید منکوب کنند گفت: همه ما باید بیدار باشیم و مسئولان با عمل خوبشان و مردم با تبین درست و جوانان با پیشگامی، ازارزش‌های الهی، انقلاب اسلامی و میراث خون شهیدان پاسداری کنند.

دولت حداقل قیمت ده پانزده کالای اساسی را برای طبقات محروم مناسب کند

آیت الله اعرافی با تاکید براینکه دولت و مسئولان فقر را معالجه کنند اظهارداشت: انتظار از دستگاه‌های مسئول این است که حداقل ده، پانزده کالای اساسی را با قیمت مناسب برای طبقات محروم فراهم کنند.

امام جمعه میبد گفت: ریخت و پاش و بی تدبییری در اداره جامعه مناسب شان این ملت نیست و درآمد‌های کشور باید درصنعت وکشاورزی و زیرساخت‌های تولید هزینه شود.

کشاورزان و دامداران استان بایدحمایت شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری خسارت چندهزار میلیارد تومانی سرمازدگی به کشاورزان استان را هم خاطرنشان کرد و گفت: کشاورزی و دامداری دراستان باید با بهینه سازی آب و مکانیزه سازی زیرساخت‌های علمی آن حمایت و ارتقا پیدا کند.

گردشگری باید با فرهنگ وموازین اسلامی استان انطباق پیدا کند

آیت الله اعرافی سپس به مقوله گردشگری دراستان گریزی زد و گفت: گردشگری استان باید حمایت شود، اما گردشگری باید با فرهنگ این جامعه و موازین اسلامی انطباق پیدا کند.

امام جمعه میبد تصریح کرد: ما گردشگری و درآمد حاصل از آن را با صیانت از اصول و پایه ارزش‌های الهی می‌خواهیم و مسئولان میراث فرهنگی باید دربرنامه‌های خود پیوست فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی را مهم بدانند.

وی بر حمایت از سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال صنایع دانش بنیان و فعالیت‌های که جوانان وارد می‌شوند تاکید کرد و افزود: مسولان باید خالصانه اولویت‌های اساسی ویژه شهرستان را دنبال و درخدمت به مردم بکوشند.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا