یزدفردا: نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس: برای ساخت مسکن جوانان وکارگری و پارک بانوان میبد زمین اختصاص یافت.

به گزارش یزدفردا: میرمحمدی در نشست بررسی مسائل طرح نهضت ملی مسکن میبد، واگذاری ۶۰۰ هکتار زمین برای احداث شهرک جدید را یکی از مباحث مهم دانست و گفت: این شهرک برای ساخت مسکن جوانان و کارگری پیش بینی شده است که قرار شد حداکثر در یک ماه آینده پس از رفع مشکلات بعضی از ادارات کل در استان، نسبت به واگذاری زمین آن اقدام شود.

میرمحمدی افزود: واگذاری زمین برای پارک بانوان، میدان میوه و تره بار و پایانه مسافربری دومین موضوع این نشست بود و قرار شد واگذاری سه هکتار برای هرکدام از این طرح‌ها انجام و برای مابقی زمین مورد نیاز بررسی لازم، انجام و پس از اخذ مجوز از وزارت راه وشهرسازی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: درخصوص جهش تولید مسکن هم قرار شد، مشکلات زمین‌هایی که به شهرستان میبد در بیده و مهرآباد الحاق شده و زمین‌هایی که در دست بنیاد مسکن است با پیگیری نماینده مرتفع شود.

سرپرست راه و شهرسازی استان یزد هم در این نشست گفت: در مهلتی مشخص، قرار شد موارد از سوی راه وشهرسازی پیگیری و به صورت فصلی به نتیجه برسد.

خواجه رضایی افزود: مواردی هم که نیاز به پیگیری مجدد و یا بعضا نیاز به ورود نماینده درسطح استانی و ملی دارد هم از ناحیه نماینده تلاش خواهد شد به نتیجه برسد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا