یزدفردا: استاندار یزد: دولت تمهیداتی برای تسریع در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای متقاضیان در نظر گرفته است.

به گزارش یزدفردا: فاطمی گفت: امروز جلسه شورای بانک‌ها را به طور ویژه تشکیل دادیم در خصوص مردمی سازی یارانه‌ها و عادلانه سازی آن که دیشب با فرمان و مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور شروع شد.

استاندار یزد افزود: در این طرح ما با تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی، کشاورزی، دامی و صنایع غذایی و سایر موارد مواجه هستیم.

وی گفت: در این جلسه مباحثی انجام و براساس مصوبات بانک مرکزی کلیه بانک ها‌ی استان با محوریت بانک کشاورزی موظف شدند که نقدینگی لازم برای کلیه واحد‌های تولیدی را تامین کنند تا این واحد‌ها بتوانند تولیدات خود را در زمینه گوشت، تخم مرغ، مرغ و سایر کالا‌های اساسی به خوبی انجام بدهند.

استاندار گفت: دولت تمهیداتی برای کسانی که می خواهند تسهیلات و سرمایه در گردش را بگیرند در نظر گرفته که با کمترین زمان ممکن و راحت ترین روش تسهیلات را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: حتی محدودیت‌هایی در زمینه بدهی بانکی یا معوقات که از قبل برای واحد‌های تولیدی وجود داشت هم اکنون این محدودیت‌ها برداشته شده و در چارچوب منطقی و قانونی در کوتاهترین زمان ممکن سرمایه در گردش در اختیار واحد‌های تولیدی، دامداران و صنایع غذایی وابسته قرار بگیرد تا انشاالله بتوانیم این طرح را با موفقیت در استان اجرا کنیم. 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا