یزدفردا: فرماندار شهرستان تفت در نشست با جمعی از روحانیون این شهرستان گفت: دولت سیزدهم در تلاش است با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، تحول اقتصادی بزرگی را در کشور رقم بزند و در این راه همراهی مردم نکته کلیدی این طرح است.

به گزارش یزدفردا: محمد دهشیری در نشست با جمعی از روحانیون این شهرستان به تشریح طرح مردمی سازی یارانه‌ها پرداخت و افزود: دولت برنامه بزرگ اقتصادی، مردمی سازی یارانه‌ها را دنبال می‌کند و انشا الله با همراهی و همدلی مردم و مسئولین اتفاق مثبت بزرگی در اقتصاد ایران رخ خواهد داد.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: هدف جهادی و شجاعانه دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها بهبود وضع اقتصادی مردم است و در این راه همراهی مردم در این طرح بزرگ می‌تواند گره‌گشا باشد.

دهشیری خاطرنشان کرد: در این طرح اقتصادی یارانه‌ها به‌صورت مستقیم به مصرف‌کننده پرداخت خواهد شد و با این شیوه جلوی قاچاق، احتکار، فساد و رانت گرفته خواهد شد و دسترسی مردم به کالای موردنیاز تسهیل می‌شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت همراهی مردم در اجرای این طرح را مهم دانست و گفت: این طرح بزرگ اقتصادی با پشتیبانی همه ارکان نظام در آینده‌ی نزدیک اجرایی خواهد شد و همراهی مردم در این جراحی بزرگ اقتصادی نکته مهم و کلیدی است.

محمد دهشیری افزود: رئیس محترم جمهور و دولت سیزدهم تمام همت و تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور گذاشته تا این طرح اجرا شود و همه ما باید در این زمینه همکاری و کمک کنیم.

فرماندار تفت گفت: دولت سیزدهم با اجرای طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها به دنبال توزیع عادلانه یارانه‌ها و تقویت بنیه اقتصادی مردم به‌ویژه دهک‌های پایین جامعه است که یک طرح بسیار اثرگذار و تصمیمی راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور است.

فرماندار تفت بیان داشت: برای اقناع‌سازی مردم پیرامون آگاهی از شیوه اجرای این طرح بزرگ اقتصادی و فواید آن برای اقتصاد از شیوه‌های مختلفی باید بهره برد که یکی از بهترین آن استفاده از نفوذ و جایگاه روحانیون در بین مردم است.

دهشیری افزود: علما و روحانیون از گذشته تاکنون از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردارند و امیدواریم با آگاهی از فواید این طرح بزرگ اقتصادی به تبیین این طرح در جامعه پرداخته و نگرانی مردم را رفع نمایند.

فرماندار شهرستان تفت اقناع‌سازی افکار عمومی را برای اجرای بهتر این طرح مورد تأکید قرارداد و گفت: طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها یک طرح بسیار مهم و اثربخش برای آینده اقتصاد کشور است و باید تلاش کنیم تا طرح به‌درستی و با دقت برای همه مردم تشریح و تبیین شود تا اجرای آن با روند بهتری دنبال شود.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا