تیموری فرماندار بهاباد زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) را وظیفه همگان دانست و بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های بزرگداشت این مناسبت ها تأکید کرد.

به گزارش یزدفردا: جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار بهاباد و باحضور امام جمعه، رئیس شورای اسلامی شهرستان و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) را وظیفه همگان دانست و بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های بزرگداشت این مناسبت ها تأکید کرد. 

علیرضا تیموری با بیان اینکه باید هرچه در توان داریم برای اجرای برنامه‌ها بکار گیریم گفت: اجرای برنامه‌های مختلف و پرمحتوا حول تبیین ویژگی‌های امام راحل و بازخوانی عبرت های قیام خونین 15 خرداد از جمله ضرورت‌ها است و در این رابطه از فضای مجازی باید بهترین استفاده را نمود.

تبیین مباحث ارزشی و نوع مدیریت امام راحل، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی از طریق هیأت ها و کانون های فرهنگی در مساجد، ادارات، مدارس شرکت ها و کارخانجات، تشکیل کارگروه فضای مجازی و شبهه زدایی، برگزاری مسابقه وضعیت نامه امام خمینی(ره)، شب شعر و همایش دوچرخه سوای و برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در همه مساجد شهرستان و به صورت متمرکز در مسجد جامع بهاباد شب 14 خرداد و مسجد انقلاب شب 15 خرداد از جمله مباحث و تصمیمات این نشست بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا