درمراسمی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور مدیرو مسئول نمایندگی ولی فقیه وکارکنان جهاد کشاورزی بهاباد قبور مطهر شهدای گمنام این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

مسئول  دفترنمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی بهاباد در این مراسم در سخنانی با تبریک هفته جهاد کشاورزی به تلاش گران عرصه جهاد وسازندگی  وبا گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام  وشهدای جهادگرگفت: امروز در مراسم غبارروبی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون پیمان می‌بندیم که خدمتگزار مردم و تلاش در انجام راه و هدف شهدا باشیم و در این راه الگوی ما راه و روش باز مانده از خون شهدا است.

حجت الاسلام محمد صمصامی با بیان اینکه امنیت وآرامش امروز را مدیون خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران هستیم افزود : شهدای ما همه ولایی بودند و امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاوری بهاباد با بیان اینکه مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهدا و تداوم بخش راه شهیدانمان باشیم، گفت: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره آورد خون شهدا و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است.

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و نثار گل به مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

شهرستان بهاباد 158 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که از این تعداد 5 تن از شهدا از شهدای جهاد سازندگی میباشند .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا