یزدفردا "در پی ضرب و شتم یکی از سؤال کنندگان از مهندس اولیا در مسجد جامع ابرکوه توسط هواداران و اعضای ستاد مهندس میرحسین موسوی و صدور بیانیه توسط این ستاد ، ستاد حمایت های مردمی از دکتر احمدی نژاد جوابیه ای صادر کرد  البته متاسفانه بیانیه صادر شده توسط ستاد میرحسین موسوی  به یزدفردا نرسیده است و در صورت ارسال منتشر می شود ::
در این بیانیه آمده است :
مردم فهیم و انقلابی شهرستان ابرکوه
با صلوات بر محمد و آل محمدو ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز امام راحل و بزرگداشت شهدای 15 خرداد؛ پیرو حوادث اخیر شهرستان ابرکوه در روز پنج شنبه مورخ 14/3/1388 و صدور بیانیه سراسر کذب ستاد آقای میرحسین موسوی در نماز جمعه موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند:
همانگونه که مستحضرید یکی از مهمترین عوامل عدم توسعه و پیشرفت شهرستان ابرکوه، نگاه غلط و غیرمنصفانه و غیرعادلانه مدیران گذشته بوده است و برعموم ملت حزب ا... پوشیده نیست مدیران استان یزد در گذشته به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمودند که شهرستان‌های محروم نتوانند همگام با سایر شهرستان‌های توسعه‌یافته و برخوردار استان پیشرفت نمایند
در این برنامه با اشاره به عدم عدالت در دوره های گذشته در تخصیص اعتبارات به شهرستان ها اعتبار سه هزار میلیارد تومانی یک شهر توسعه یافته در مقابل اعتبار دویست و پنجاه میلیارد تومانی یعنی حدود 12 برابر کمتر در یک شهر محروم مثال زده شده است .
در این بیانیه از اعضای ستاد جناب آقای میر حسین موسوی سوال شده است که :
چرا از افرادی دعوت می نمایید تا به شهرستان بیایند که خود و همفکرانشان سالیان سال در سمت استاندار ، معاون عمرانی، ریس سازمان مدیریت برنامه ریزی یکی از مسببان اصلی بی توجهی به شهرستان بوده اند و نوعا در جلسات مهم استان مطرح می نمودند که نبایستی سرمایه ها و زیر ساخت ها به سمت شهرستان های محروم و حاشیه استان سرازیر شود چرا که یکروز جزء یزدند و روزی جزء استان دیگر. در حالی که تمامی بودجه ها و اعتبارات عمرانی اقتصادی فرهنگی و آموزشی بدست آنها بوده است.
در ادامه بیانیه آمده است :
آقای اولیاء و همفکرانشان که شما بعنوان سخنران از آنان دعوت نمودید کسانی هستند که به محض اینکه مدیریت ارشد استان در دولت فعلی براساس عدالت و ظلمی که به شهرستانهای محروم شده بود، بخشی از سرمایه ها و اعتبارات و زیرساخت ها را برای این گونه شهرها مصوب نمود، از طریق رسانه ها و روزنامه هایشان سیل اتهامات و جوسازی ها را متوجه مدیریت استان می‌کنند و حتی مسائل را به تهران می‌کشانند که چرا سرمایه گذاری ها و زیرساختها به شهرستان های محروم من جمله ابرکوه رفته است.
برای مردم شهرستان مشخص نمایید که ایشان و همفکرانشان در زمان تصدی مسئولیت در دولت‌های گذشته چه گلی به سر شهرستانهای محروم زده اند؟
در ادامه بیانیه مذکور با اشاره به تعدادی از کارها و پروژه های انجام شده آمده است:
کاندیدای مورد حمایت شما دائما از حقوق شهروندی و آزادی بیان صحبت می کند ، چگونه است که حامیان ایشان در ستاد شهرستان حتی اجازه یک سؤال مختصر را به یک شهروند نمی‌دهند بلکه او را در خانه خدا و در محضر امام جمعه محترم مورد ضرب و شتم قرار می دهند که راهی بیمارستان می‌شود که البته معنای قانون گرایی، حفظ حقوق شهروندی و آزادی بیان حامیان ایشان را هم دیدیم !!!
همچنین در این بیانیه با اشاره به بیانیه ستاد مهندس موسوی آمده است :
وقاحت و جسارت را بجایی می رسانید كه علی رغم اینکه خود، جلسه را به تشنج کشیده اید و یک شهروند را به شدت مجروح ساخته اید بیانیه‌ای سراسر کذب منتشر کرده و حتی مسئولین را متهم نموده و در نماز مقدس جمعه توزیع نمودید و بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص صیانت از آراء اظهار نگرانی می‌نمایید و حرف دشمنان نظام را تکرار می‌کنید که مجدانه از مسئولین دولتی و قضایی استان و شهرستان خواستار برخورد قانونی هستیم .
در پایان این بیانیه تسریع شده :
به امت همیشه در صحنه شهرستان، بویژه سلسله جلیله روحانیت و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران عرض
می‌نماییم چونان گذشته با صبر و بصیرت انقلابی و حضور حداکثری در عرصه انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات این شهرستان شهیدپرور و فرهنگ ساز بیافزایید.
اعضاي ستاد انتخاباتي مهندس ميرحسين موسوي: اكنون كه پس از سال‌ها محروميت وانزوا ، با روي كارآمدن دولت مردمي و عدالت محور نهم زمينه‌هاي پيشرفت و آباداني مهياست، كاري نكنيم مجدداً به دوران مظلوميت و بي‌مهري و كم توجهي بازگرديم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا