رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربا بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مقاومت را به دنیا معرفی کرد وسردارشهید حاج قاسم سلیمانی منتشر کننده گفتمان مقاومت درجهان اسلام و شکل دهنده جبهه مقاومت درمقابل نظام سلطه و جهل و دانش بود گفت : دنیا امروز مرهون فرهنگ مقاومت ملت ایران است.

سردارسرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمان شنبه گذشته  در بیست و ششمین یادواره شهدای روستای بنیز بهاباد که با حضور اقشارمختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، مسئولان استان شهرستان بافق وبهاباد در جوار آرامگاه شهدای روستای بنیز برگزارشد در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ومدافع حرم وشهدای استان یزد و شهرستان بهاباد وروستای بنیز اظهارداشت : امروز مهمترین وظیفه ما در پاسداری از آرمان‌های شهدا حرکت در مسیر جهاد تبیین و زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربا بیان اینکه شعله های فروزان مقاومت ملت ایران هیچ گاه خاموش نخواهد شد زیرا فرهنگ عاشورا فراموش شدنی نیست افزود: شعله های فروزان مقاومت ملت ایران هیچگاه خاموش نمی شود چون عاشورا فراموش شدنی نیست .

وی با بیان اینکه ایران به اوج قله‌های افتخار و سربلندی رسیده است، یادآور شد: امروز ایران اسلامی در علوم مختلف فضا نوردی، نانو، فناوری، علم نظامی و… در دنیا حرف برای گفتن دارد و از نظر پیشرفت‌های علمی جزو ۵ کشور آسیایی و در میان کشورهای اسلامی رتبه اول را دارد که این به برکت انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره به این که در گام دوم انقلاب قرار داریم و گام اول را با کوله ‌بار و گنجینه بی ‌بدیلی از تجربیات گران ‌بها پشت سر گذاشتیم، افزود: ظرفیت‌های فراوان و کم‌ نظیری در کشور داریم و رهبر انقلاب با بیانیه گام دوم، نقشه راه ملت ایران را ترسیم کردند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی را طی می‌کنند، امروز دوران رضاخانی‌ها پشت سر گذاشته شده و ملت ایران توانست در مقاومت و ایستادگی الگو باشد.

وی به افتخارات سرود سلام فرمانده که درجای جای ایران اسلامی وکشورهای مختلف طنین انداز است اشاره کرد وگفت :سرود "سلام فرمانده" و گستره پذیرش این سرود در جهان به گفته رئیس بسیج مستضعفین کشور گویای این واقعیت است که مسلمانان جهان ایران را ام القرای جهان اسلام دانسته و به ایران و ملت بزرگ آن چشم امید دارند.

وی افزود: دشمنان که تاب تحمل عظمت و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی ایران را ندارند، برای تضعیف آن به همه اهرم‌ها و ترفندها متوسل شده‌اند و نظام سلطه با توطئه‌های مختلفی که در ابعاد فرهنگی و اقتصادی با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی برای جلوگیری از عزت و اقتدار نظام ما به کار گرفته، به جایی نرسیده و هر روز ذلیل‌تر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات به عمل آمده در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، ابراز امیدواری کرد با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شاهد خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان در تمامی زمینه‌ها و ایجاد جامعه سالم باشیم.

بیست و ششمین یادواره شهدای روستای بنیز شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم ، رئیس شورای اسلامی شهروشهرداربهاباد فرماندارومسئولان شهرستان بافق و استان یزد مدیر کل بنیاد شهید استان بخشداران بخش مرکزی و آسفیچ معاون فرماندار درجوار آرامگاه شهدای روستا ی بنیز بهاباد برگزارشد.

درادامه این مراسم حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه شهرستان بهاباد هم ضمن عرض خیر مقدم به سردارسلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوروشرکت کنندگان دراین یادواره برادامه دهنده راه شهدا تاکید کرد.

شهرستان بهاباد دردوران انقلاب اسلامی 158 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که از این تعداد شهید 22 شهید درروستای بنیز شهرستان بهاباد درخاک آرمیده اند .

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا