جناب آقای استاندار

سلام
ایام غمباری است . و هنگامه تسلیت می باشد .
بیش از چهل سال است که همگام با دیگر آحاد جامعه ، در انتظار دولتی که بتواند عدالت و قسط را در جامعه استوار نماید ، هستیم ولی هربار به دلیلی از این مهم جدا مانده ایم .
همه امید مان این بود که این دولت که با یکپارچگی خاصی زمام امور را بدست گرفته است ، بتواند این پدیده را ارزانی این ملت نجیب و شریف بنماید ولی هنوز این اصول و خیلی موارد دیگر که از وظایف اصلی یک دولت مردمی است ، مغفول مانده است و در لایه های ارکان مختلف حکومتی مشاهده نمی شود !!!

اشکال کار در کجاست ؟!!
اگر این دولت همان دولتی است که با نیازهای مردمی همسو است و دغدغه مسئولانش خدمت به آحاد مردم است ، پس چرا این امور مهم ، جامه تحقق نپوشیده است.
شاید این دولت صدای مردم را به خوبی نمی شنود ، شاید نمی تواند مشکلات مردم را ببیند و صدای دردمند مردم را نمی شنود و نمی شنود بوی نفاق خیلی از منافقان پنهان شده در لباس دولت را ، همان هایی که بخاطر منافع فردی و تیمی خودشان ، نقاب در چهره کشیده اند و باندهای متحدانه در نظام حاکمیتی ایجاد کرده اند و سد رسیدن صدا و ناله درد و عذاب مردم به رئوس نظام گردیده اند .
جناب استاندار
پیشنهادی داریم، بیایید حالا که اسباب اطلاع رسانی صادقانه وجود دارد و رسانه می تواند، به صدای مظلومیت اقشار آسیب پذیر و درد دردمندان بدل شود ، از رساترین ، صادق ترین و بیطرف ترین صدای موجود یعنی صدای خبرنگار و عناصر فرهنگی ، اجتماعی این شهر و دیار استفاده کنید .
چه این صدا بی هیچگونه هزینه ای ، بیطرفانه مسائل را می گوید و مگر نه این است که حتی بدون اغراض هم بارها به محکمه برده شده است ‌
صادقانه می گوید ، چون , هیچ منفعت فردی در بیانات او پیدا نمی شود که اگر اینگونه بود و او را این خوراک پسندیده بود ، خیلی وقت پیشترها مثل خیلی های دیگر ، به جرگه همان هایی که منفعت هایی دارند می پیوست و هم خوراک با آنها می گردید .
او صدایش خیلی بلند و رسا و بدون کنایه و مستقیم است و چرا مسئولین ما این صدای رسا را نمی شنوند ، جای سوال دارد !!
راستی جناب فاطمی تا کنون صدای چند خبر نگار را مستقیم یا غیر مستقیم شنیده اید ؟
خیلی حرف ها را صادقانه زده اند.
و تا باحال خیلی موارد ، به مسئولین درجه اول تان گفته شده است که یا پنبه در گوش داشته اند یا گوش دیگرشان آنقدر فراخ ، که خروج سریع اصوات ، مجالی برای بقا و مداقه کلام را در این گوش باقی نگذارده است.
امروز روز خبرنگار و مقارن با ایام خاصه سید الشهدا می باشد و بی شک تمامی عناصر مطبوعاتی ، از سربازان گمنام این امام همام ، در احقاق حقوق اجتماعی ناشی از تحقق اصول امر به معروف و نهی از منکر این بزرگوار می باشند و این تقارن ایجاب می نماید تا توجه بیشتری به تلاش های این عناصر زحمت کش جامعه فرهنگی گردد . که بی تردید تبعاتی بی نهایت مثبت ، فرآیند این نوع نگاه مدیر و مدبرانه خواهد بود

احمد معین قفقازی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا