یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک مرد جوان در شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی کشف جسد سوخته شده فردی مجهول الهویه در شهر یزد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیچ سرنخی از موضوع قتل در دست نبود و جسد نیز کاملا سوخته بود تیمی از کارآگاهان خبره دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به صورت ویژه پیگیر موضوع شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد با اقدامات فنی و بررسی های لازم متوجه شدند مقتول فردی 37 ساله است که جسد او پس از سوزانده شدن در گوشه ای از شهر رها شده است.

این مقام ارشد پلیس ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی سرنخ هایی از این موضوع به دست آورده و پس از شناسایی جسد مجهول الهویه به راز قتل او پی بردند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: ماموران پلیس، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش در یزد دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه یادآور شد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به قتل مرد جوان به علت اختلافات شخصی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا