یزدفردا: معاون عمرانی استانداری یزد گفت: مراحل تکمیل سقف ۱۴۵ واحد از طرح نهضت ملی مسکن بافق در حال انجام است.

به گزارش یزدفردا: محمدجواد ابوالحسینی در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن بافق گفت: با توجه به برنامه ریزی در سطح استان مقرر شد در مرحله پایان سقف و سفت کاری، واحد‌ها به متقاضیانی که تسویه حساب مالی کردند، واگذار شود.

وی افزود: ساخت و ساز مابقی واحد‌ها با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه می‌یابد و مردم این واحد‌ها را بر اساس ظرفیت‌های خود تکمیل می‌کنند که این تصمیم، به نوعی هزینه آورده افراد را کاهش می‌دهد.

معاون استاندار تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق تا پایان شهریور، شرایط را بر اساس مصوبه شورای مسکن استان و شهرستان آماده تحویل کرده و مردم نیز آورده‌های خود را در این مرحله تکمیل کنند.

به گفته ابوالحسینی، افراد می‌توانند در ادامه با تلفیق آورده خود و تسهیلات بانکی، مسکن‌ها را تکمیل کنند تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق هم گفت: طرح ۱۴۵ واحدی طرح اقدام ملی مسکن بافق از اردیبهشت سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته که تا آبان امسال، آماده تحویل می‌شود.

طالعی با اشاره به اینکه واحد‌ها به طور میانگین دارای ۱۶۰ مترمربع هستند، اظهار داشت: هماهنگی‌هایی نیز با دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و آب و فاضلاب شهری برای خدمات زیربنایی انجام شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا