یزدفردا: مدیرکل زندان‌های استان یزد: یکی از اولویت‌های سازمان زندان‌های اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ایجاد فرصت‌های شغلی برای زندانیان است.

به گزارش یزدفردا: مقبلی گفت: سازمان زندان‌های اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ١٠ اولویت برای زندان‌ها در سطح استان‌ها تعریف کرده که یکی از اولویت‌ها اشتغال زندانیان است.

مقبلی گفت: باتوجه به ظرفیت‌های شهرستان خاتم در حوزه کشاورزی و دامداری فرصت‌های اشتغالزایی خوبی برای مددجویان بویژه حمایت از خانواده‌های آنان وجود دارد که در همین راستا انجمن حمایت از زندانیان مشمول خدمت رسانی خانواده زندانیان است.

مقبلی گفت: افرادی که در حوزه اشتغال و کار آفرینی در سطح زندان‌های استان فعال باشند علاوه بر اینکه از تسهیلات باسود چهار درصد و با بازپرداخت هفت ساله بهره مند می‌شوند می‌توانند از معافیت مالیاتی و نیروی کار زندانی نسبت به نیرو‌هایی که بیرون بیمه هستند استفاده کنند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: درآمد حاصل از اشتغال‌ها تقدیم به خانواده زندانیان می‌شود و امید داریم با مشارکت جامعه زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده و جامعه فراهم شود.

در پایان باحضور فرماندار، مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از مسئولان شهرستان خاتم از زحمات ابراهیم عاشوری رئیس سابق بازداشتگاه شهرستان خاتم قدردانی شد و امیر حسین کرمی به عنوان رئیس جدید بازداشتگاه این شهرستان معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا