یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۱۳ مورد انواع سرقت و دستگیری ۱۷۳ سارق در یزد از ابتدای سال تاکنون توسط ماموران یگان امداد شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار بهدانی فرد گفت: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، مجرمان و کشف جرائم ماموران یگان امداد شهرستان یزد با انجام گشت زنی‌های هدفمند در شهر یزد و برنامه ریزی‌های دقیق و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفقیت‌هایی را کسب کردند.

وی ادامه داد: ماموران یگان امداد یزد از ابتدای سال تاکنون موفق به کشف ۳۱۳ مورد از انواع سرقت ودستگیری ۱۷۳ سارق شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در طرح پاکسازی پارک‌ها و پاتوق‌های استعمال موادمخدر و مناطق جرم خیز تعداد ۲۸۸ معتاد متجاهر و خرده فروش را دستگیر و بیش از ۸ کیلوگرم انواع موادمخدر را نیز کشف کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد ضمن اشاره به اینکه ماموران یگان امداد شهرستان یزد ۵۷۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهر یزد را روانه پارکینگ کرده اند افزود: پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مخلان نظم وامنیت عمومی به صورت شبانه روزی در حال تلاش می‌باشند و در این راه از هیچ تلاشی دریغن کرده و با مجرمان با قاطعیت تمام برابر قانون برخورد خواهند کرد و شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۱۰ تمامی موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا