رژه خودرویی و موتوری نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اجرایی، امدادی و خدماتی بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس از کنار قبور شهدای گمنام تا گلزارشهدای بهشت محمدی این شهرستان برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی با شكوه خاصي برگزار و یگان های موتوری با عبور از خيابانهای اصلي شهر همراه با پخش نماهنگ دفاع مقدس ياد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.

در اين مراسم كه فرماندار ، فرمانده نيروی انتظامی، فرمانده سپاه و جمعى ازمسئولين شهرستان حضور داشتند، شركت كنندگان در رژه موتوري در محل گلزار مطهرشهداء حضور يافتند و با قرائت فاتحه بار ديگر با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق كردند.

فرماندارشهرستان بهاباد در این مراسم درسخنانی با تبریک گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: رژه موتوری به نمایش گذاشتن بخشی از اقتدار بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی است که با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم و عبور از خيابان‌های اصلي شهر ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و موجب تقویت اقتدار ملی می‌شوند.

علیرضا تیموری بیان داشت : پیام هفته دفاع مقدس پیام عزت برای ملت و شکست هیمنه دشمنان است و همچنان بعد از ۴۳ سال این آرایش اقتدار و عظمت پا برجا است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی آماده دفاع همه جانبه از ملت و آسایش مردم هستند افزود : دفاع مقدس گنجینه عظیم و ارزشمند ایران اسلامی است و این جنگ نابرابر، داشته‌های ارزنده کشورمان را که شاید برخی به آن واقف نبودند نمایان ساخت.

فرمانداربهاباد درپایان برادامه راه شهدا تاکید کرد و افزود : گرامیداشت دفاع مقدس بزرگداشت همه ارزش‌ها و رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است که با عزم راسخ و اعتقاد به خداوند متعال، در میدان نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و برای کشور افتخار آفریدند لذا باید این ایام همواره گرامی داشته شود.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا