زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

شاید در خاطر خطیر خوانندگان عزیز باشد یکی از استراتژیست‌های صاحب صد دکترین در زمینه نابودی غرب گفته بود که بزودی کاخ سفید را حسینیه می‌کند.

اما با روی کار آمدن دولت یار خراسانی نشستند و تلاش کردند و برنامه دادند که فعلا «بایدن» پیرمرد است و طاقت ندارد. درست کردن حسینیه بماند بعد از رفتن او و اگر خدا بخواهد بعد از شغل‌آفرینی آن هم هر شغل با یک میلیون تومان و کسب رتبه نخست تولیدات کشاورزی از کشور غرق در خشکسالی و آن‌گونه که راویان اخبار و طوطیان شرشکن شیرین گفتار آورده‌اند جایگزینی کشت «پشم به جای پنبه» و ساختن چند میلیون مسکن آن هم «رستم» نشان فعلا با وجود حضور کهکشان نوری بر مسند وزیر سابق آموزش و پرورش با آوردن و بستن پیمان‌نامه و قراردادهای متعدد دانش‌بنیان با طلاب جوان متخصص در کل امور و مسلط بر تمامی دروس و مداحان بلبل سان پاکیزه درون خوش صدا و سیما در حال حاضر مدارس را «حسینیه» می‌کنیم باشد که توفیق یار شود و کارها بر وفق مراد.

القصه زبان‌دراز وعده می‌دهد: در آینده در صورتی که بازهم قرص‌های ضد «جفنگ‌گویی‌اش» را اگر در سایت (دارویار) عرضه نکردند و او نخورده باشد ریز دروس براساس رشته و تفکیک پایه را اعلام خواهد کرد!

#زبان‌_دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/j0CoX
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا