به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در آیینی با حضورفرمانداروشهردارورئیس شورای اسلامی شهر با اهدای لوح تقدیر وشاخه گل از آتش نشانان شهرداری بهاباد یزد یر تجلیل شد.

فرمانداربهاباد درسخنانی درجمع آتش نشانان با تبریک هفتم مهر روز آتش نشانی با بیان اینکه فداکاری نیروهای آتش نشانی بیانگر عشق و علاقه به نجات هموطنان و نهادیه شدن حس نوع دوستی آنهاست اظهارداشت: آتش نشانی شغلی پرمخاطره و ایثارگرانه است و باید قدر این نیروها را بدانیم..

علیرضا تیموری بیان داشت : آتش نشانان، فرشته های نجاتی هستند که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند .

وی با اشاره به اینکه اگر شهری بدون آتش‌نشانی باشد یعنی شهر آب و روح ندارد خاطرنشان کرد : هرچه در راستای نجات جان انسان‌ها هزینه شود کم است .

همچنین شهردار بهاباد  در این آیین با تبریک هفتم مهر که مزین به نام آتش نشانی و خدمات ایمنی شده این روز را به آتش نشانان دلیر بهابادی  تبریک گفت و اظهارداشت : این اقدام ریشه در روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی دارد.

علیرضا کاظمی بهابادی   با اشاره به اینکه آتش نشانی، عشق و از خودگذشتگی است افزود: آتش نشانان جان برکف، در بسیاری از حوزه‌ها خدمت رسانی می‌کنند و مسوولیت آنان تنها اطفای حریق نیست بلکه تلاش برای پیشگیری از بروز خسارت مالی به هموطنان و  نجات جان هر موجود زنده است.

مسئول آتش نشانی و ایمنی شهرداری بهاباد گفت: آتش نشانان این شهرداری از مهرماه سال گذشته تاکنون ۱۵۰ عملیات اطفای حریق را در این شهرستان با موفقیت انجام داده اند.

جواد خضری  افزود: تلاش ها برای افزایش مهارت آتش نشانان، آموزش نکات ایمنی و راه های مقابله با آتش سوزی به دانش آموزان، کارکنان مدارس و ادارات نیز در طول سال توسط مربیان آتش نشانی انجام می شود.

دراین آیین 7 نفر از کارکنان آتش نشانی  شهرستان بهاباد تجلیل شدند.

درآئین تجلیل از آتش نشانان بهاباد فرماندار، شهردارورئیس شورای اسلامی شهر حضورداشتند .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا