امام جمعه بهاباد بابیان اینکه امنیت امروز مرهون زحمات وخدمات همه کسانی است که با تمام وجود به دنبال ایجاد آسایش ورفاه و امنیت کشورهستند گفت : تضعیف نیروهای امنیتی خیانت به کشوراست .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه شهرستان بهاباد ضمن سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات وانجام دادن واجبات هفته نیروی انتظامی را به سبز پوشان ناجا تبریک گفت وبا بیان اینکه امروز دشمن از تمام ابزارهای تبلیغاتی، نرم افزاری، سخت افزاری و اجتماعی خود استفاده می‌کند تا این نیروی ارزشمند را به چالش بکشد؛ و به دنبال ضعیف کردن نیروهایی است که مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی و حقوق ملت ایران هستنداظهارداشت : نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح اعم از سپاه و ارتش به حق مدافع سرسخت حقوق شهروندی، مجری قوانین جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام و شهیدان می‌باشد.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از محورهای مهم امنیت درکشوراست افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان است.

وی افزود: در راستای حفظ امنیت نقش سبزپوشان و سروقامتان نیروی انتظامی در ایجاد امنیتی پایدار بی بدیل و بسیار پررنگ است و امروز کسی نیست که از اهمیت حضور پلیس بی خبر باشد و مأموران انتظامی را ملجا و پناهگاه خود نداند.

حجت الاسلام بشکانی با بیان اینکه امنیت و سلامت از بزرگترین نعمات الهی بوده که بدون آنها نمی‌توان زندگی کرد افزود: پلیس از دورافتاده‌ترین نقاط مرزی تا شهرها و جاده‌ها شبانه روز مشغول خدمت به جامعه و تأمین نظم و امنیت است که حقیقتاً جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه بهاباد با تاکید براینکه نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها خوش درخشید خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کمال تلاش و با مظلومیت حافظ امنیت ملت ایران است و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد

نامگذاری هفته  وحدت یادگار امام خمینی (ره) است/ جمهوری اسلامی با تفرقه افکنی بین شیعه وسنی مخالف است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد با تبریک فرارسیدن هفته وحدت وبا بیان اینکه جامعه ای که وحدت داشته باشد شکست نمی‌خورد افزود: نامگذاری هفته  وحدت از یادگار امام خمینی (ره) است، ایشان با هوشیاری این اقدام را انجام دادند تا تمامی مسلمانان در مقابل دشمنان مقاومت کنند گفت :هیچ امتی بدون وحدت در مقابل دشمنان پیروز نخواهد شد.

امام جمعه بهاباد یادآورشد:هفته وحدت پيام آور اين است كه مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و يكپارچگي و همگرايي و ذهن هوشيار، در سايه دستورات پيامبر خدا و عترت پاك آن حضرت، مجال از تفرقه افكني بيگانگان را مي گيرند و در سايه قرآن كريم و سنت و سيره رسول اكرم (ص) وحدت و يكرنگي خود را حفظ مي كنند و درسايه امامت و ولايت، صراط مستقيم جمهوري اسلامي را خواهند پيمائيد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با تفرقه افکنی بین شیعه وسنی مخالف است وهمه را به حفظ وحدت وهمدلی دعوت میکند افزود: وحدت شيعه و سني اين است كه هر دو در كنار هم و با وحدتي برادرانه زندگي كنند و فتنه هاي دشمنان مبني بر ايجاد تفرقه و دشمني را با درايت نقش بر آب نمايند بنابراين دشمن اسلام دشمن شيعه و سني است و مسلمانان بايد اين نكته را در نظر داشته باشند كه تنها با اتحاد مي توان آرمانهاي حضرت محمد مصطفي (ص) مبني بر جهاني بي عداوت و دشمني را برپا نمايند.

سخنان ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه سران قوا در مجمع تشخیص مصلحت نظام ازدیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه های نماز جمعه به آن اشاره کرد .

درمراسم نماز جمعه این هفته نیروهای انتظامی به همراه فرمانهی با حضور منظم درنمازجمعه شرکت کردند وهفته نیروی انتظامی راگرامی داشتند .

همچنین در نمازجمعه این هفته سرگرد عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد درسخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به گزارش عملکردیک ساله نیروی انتظامی شهرستان پرداخت ودرپایان با اهدای شاخه گل توسط مسئولین به فرمانده و پرسنل خدوم ناجای بهاباد از زحمات انان تجلیل شد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا