صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بهاباد یزد روز شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، امام‌جمعه فرماندار در محل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

فرمانداربهاباد در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات فرماندهی وپرسنل این نیرو در شهرستان بهاباد قدر دانی وامنیت شهروندان را مرهون تلاش این عزیزان دانست وهفته نیروی انتظامی را فرصتی مغتنم برای تجلیل از کار وتلاش خستگی ناپذیر وایثار بی وقفه جان برکفان این نیروی ارزشمند جمهوری اسلامی دانست.

علیرضا تیموری با بیان اینکه نیروهای انتظامی در تمامی عرصه ها از نظام جمهوری اسلامی دفاع و نظام و امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند افزود: مدافعان امنیت جمهوری اسلامی ایران ادامه دهنده راه دلیرمردان و شیرزنان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس در راستای تأمین امنیت پایدار برای وطن و ملت هستند.

رئیس شورای تامین شهرستان بهاباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه امنیت و اهمیت آن در جامعه اظهار کرد: نبود امنیت جامعه را دچار  هرج و مرج می‌کند و امنیت کنونی در جامعه حاصل تلاش نیروی انتظامی مقتدر است.

فرمانداربهاباد بیان داشت : نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، اقتدار، عزت و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با تحول و ارتقای دانش روز در بخش‌های مختلف همواره نظم، آرامش، امنیت و آسایش خاطر عمومی را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف شاهد خدمات گسترده نیروی انتظامی هستیم، اظهار داشت: ناجا از جنس مردم، در کنار مردم و برای مردم است و این خصوصیات بارزی است که در نیروهای انتظامی وجود دارد.

همچنین دراین مراسم سرگرد حبیب عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد درسخنانی با تبریک هفته ناجا به ایراد گزارش عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بهاباد پرداخت .

در این مراسم از افسران، کارکنان و سربازان نمونه نیروی انتظامی شهرستان بهاباد ،خانواده‌های شهدا، بازنشستگان نیروی  انتظامی و خبرنگاران با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا