مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بهاباد از افتتاح نمایشگاه یک فصل کودکی به مناسبت هفته جهانی کودک در بهاباد خبرداد وگفت : این نمایشگاه همراه با جشنواره غذاهای سنتی محلی بهاباد با حضور جمعی از مسئولین در کانون پرورش فکری کودکان بهاباد افتتاح شد .

راضیه حداد زاده درحاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت : نمایشگاه یک فصل کودکی شامل کارهای دستی کودکان ونوجوان میباشد که درزمینه های مختلف طی یکسال گذشته دراین کانون آنهاراساخته اند دراین نمایشگاه به معرض عموم گذاشته شد .

وی همچنین از گشایش جشنواره غذاهای سنتی ومحلی بهاباد دراین کانون خبرداد وگفت : این جشنواره با هدف ترویج غذاهای سالم برای کودکان غذاهائی که توسط مادران طبخ گردید به معرض دید عموم قرارگرفت .

مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بهاباد با بیان اینکه هفته ملی کودک فرصتی برای توجه به این قشر آینده‌ساز و همچنین همراه کردن بیشتر خانواده‌ها، جامعه و مربیان با فرایندهای تربیت کودکان است افزود: دوران کودکی یکی از حساس‌ترین دوران زندگی انسان‌ها است که در صورت قرار گرفتن در یک فرآیند صحیح تعلیم و تربیت می‌تواند پایه‌های آینده متعالی کشور را محکم کند.

خانم حداد زاده تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مرجع رسمی در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان وظیفه خود می‌داند تمام تلاش خود را برای تعالی و تربیت نسل کودک در این سرزمین انجام دهد.

وی با بیان اینکه کودکان ارزشمندترین و مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه‌ محسوب می شوند، تاکید کرد: تمامی بزرگسالان اعم از والدین، مسوولان دستگاه های مختلف، معلمان و مربیان باید در راستای تقویت خردورزی، خلاقیت، تعهد و مسوولیت پذیری و تقوای این هدیه های پاک خداوند نقش آفرین باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد افزود: نشاط ‌بخشی به این قشر به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه ها از جمله کانون محسوب‌ می‌شود و بر همین اساس، تکیه بر شادی، نشاط و آموزش همراه با بازی و نوع آوری همواره در دستور کار برنامه های کانون قرار دارد.

این نمایشگاه تا پایان هفته جهانی کودک ونوجوان ادامه دارد .....

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا