یزدفردا: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: اولین دوره از مسابقات قوی‌ترین مردان کارگری کشور به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا: مهدی منصوریان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به لزوم حمایت مدیران شرکت ها و صنایع برای رونق ورزش در جامعه کارگری  گفت: این مسابقات همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، به مدت ۲ روز در پارک آهنشهر بافق برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ کارگران در کشور و لزوم توجه به سلامت جامعه کارگران افزود: مسابقات قوی‌ترین مردان کارگری کشور برای اولین بار با پیشنهاد باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق مطرح شد که مورد موافقت فدراسیون ورزش کارگری کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه  بخش مهمی از مباحث سلامت، نشاط محیط کار و ایجاد انگیزه های کارگران در موضوع ورزش کارگران نهفته است تصریح کرد: تاکنون ۶۲ ورزشکار برای شرکت در این مسابقه بر اساس آیین نامه فدراسیون ورزش کارگری ثبت نام کرده اند.

منصوریان با بیان اینکه کارگران در جامعه از لحاظ جمعیتی و حتی خانوار آنها سهم چشمگیری دارند و نشاط و سلامت جسمی و روحی کارگران در نشاط جامعه بسیار تاثیرگذار است ادامه داد: برنامه ریزی و اقدامات لازم برای برگزاری این مسابقات انجام شده و و امیدواریم برگزاری این مسابقه اتفاقات خوبی را برای ورزشکاران این عرضه رقم بزند.

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق با اشاره به اینکه قهرمانان و افراد نامی کشور نیز در این مسابقات ثبت نام کردند خاطرنشان ساخت: این مسابقات به صورت آزاد کارگری است و کسانی که بیمه تأمین اجتماعی داشته باشند، می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا