نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش اخیراً هزاران نفر از معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات را که سال ها در کسوت معلمی خدمت و کسب تجربه کرده اند، به بهانه های واهی مانند شرط سن و رشته مرتبط کنار گذاشته و از کار بیکار کرده است.

یزدفردا"نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش اخیراً هزاران نفر از معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات را که سال ها در کسوت معلمی خدمت و کسب تجربه کرده اند، به بهانه های واهی مانند شرط سن و رشته مرتبط کنار گذاشته و از کار بیکار کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی علیزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه اخیراً هزاران نفر از معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات را که سال ها در کسوت معلمی خدمت و کسب تجربه کرده اند، به بهانه های واهی مانند شرط سن و رشته مرتبط کنار گذاشته و از کار بیکار کرده است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس یازدهم افزود: وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی جامعه با چه نیتی این نیروها که از بهترین فرزندان کشور هستند را از کار بیکار کرده، حتما نیتی پشت این موضوع قرار دارد و می طلبد نیروهای امنیتی به این موضوع ورود کرده و آن را بررسی کنند. چرا وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی ایجاد نارضایتی می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه به جای این نیروها قرار است نیروهای جدیدی جذب شود و این اقدامی اشتباه است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا