یزدفردا"سرمربی هلندی شیاطین سرخ به اعتراض ستاره پرتغالی تیمش در دیدار برابر تاتنهام واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه شرق، به نقل از اسپورت، منچستر یونایتد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

در این بازی کریستیانو رونالدو نیمکت نشین بود و سرمربی هلندی یونایتد مثل بازی های قبلی تصمیم گرفت که به این بازیکن در ترکیب اصلی بازی ندهد.

 

رونالدو از ادامه نیمکت نشینی های خود در شیاطین سرخ عصبانی و معترض است. او در دقیقه ۸۹ نیمکت تیم را ترک کرد و با عصبانیت به رختکن رفت تا بار دیگر خشم خود را به وضعیت خود در تیم و علیه سرمربی هلندی نشان دهد.

 

تن هاخ به این حرکت کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد. او گفت: من فردا این موضوع را بررسی خواهم و درباره آن تصمیم خواهم گرفت. امشب نمی خواهم به این موضوع بپردازم چرا که اکنون زمان خوشحالی و شادی بعد از پیروزی است.

 

این برای نخستین بار نیست که کریستیانو رونالدو علیه سرمربی تیم دست به اعتراض می زند. او در دیدار قبلی برابر نیوکاسل هم زمانی که از بازی تعویض شد عصبانیت خود را نشان داد تا ثابت کند که از وضعیت خود در تیم راضی نیست.

 

رونالدو در تابستان تلاش زیادی کرد تا از شیاطین سرخ جدا شود اما از یک طرف باشگاه و تن هاخ با این جدایی مخالفت کردند و از طرف دیگر هم هیچ باشگاه سرشناسی حاضر نشد که رقم بالای حقوق این بازیکن را پرداخت کند. با این شرایطی که رونالدو در یونایتد دارد به احتمال خیلی زیاد باید منتظر جدایی او در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود.

 

منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس نوسان زیادی داشته است البته این تیم برابر تیم های بزرگ و مدعی آرسنال، لیورپول و تاتنهام به پیروزی دست پیدا کرده است و تنها برابر منچستر سیتی شکست سنگینی را متحمل شد.

 

یونایتد با پیروزی که برابر تاتنهام به دست آورد با ۱۹ امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد و اختلافش را با تیم صدرنشین به ۸ امتیاز کاهش داد.

منبع: ايسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا