یزدفردا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۶۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی مشترک این فرماندهی و پلیس استان‌های یزد و فارس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ فرهاد علی بیگی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پی کار اطلاعاتی پیچیده موفق شدند از فعالیت قاچاقچیان مواد در استان‌های یزد و فارس مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: ماموران این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی با یک دستگاه کامیون را داشتند، شناسایی و دستگیر کرده و از خودروی آن‌ها ۵۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند.

وی با مواد مخدر استان تصریح کرد: همچنین ماموران این فرماندهی موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته با همکاری پلیس استان فارس ۱۰ کیلو مواد مخدر از یک خودروی سواری کشف و یک نفر را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی استان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین حین کنترل خودروهای عبوری از مسافر یک دستگاه اتوبوس مقدار 3 کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا