معاون استاندار یزد در مراسم بزرگداشت هفته جهانی استاندارد و تجلیل از واحدهای برتر و برگزیده استان گفت: عرضه کالای استاندارد منجر به افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی و در نهایت رونق تولید محصولات شرکت های کشور است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مراسم بزرگداشت هفته جهانی استاندارد و تجلیل از واحدهای برتر و برگزیده استان با حضور « محمد علی شاه حسینی » معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

« محمد علی شاه حسینی » در این جلسه با بیان اینکه یزد و یزدی ها در تولید محصولات و ارائه خدمات زبانزد است اظهار داشت: صاحبان صنایع در استان، بهره وری را ملاک عمل در تولید محصولات خود قرار داده اند و همیشه محصولات یزدی دارای جایگاه ویژه ای در سطح ملی و بین المللی هستند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد حمايت از توليد ملي و ترغيب مردم به خريد كالاي ايراني هدف مشترك توليدكنندگان و مسئولان است افزود: تحقق این هدف نیازمند رعایت الزاماتی نظیر بهبود کیفیت و رقابت پذیر کردن محصولات است.

وی نقش استاندارد را در تولید محصولات و جلب اعتماد عمومی مردم به تولیدات داخلی را مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: جلب اعتماد مردم نسبت به يك كالا به سادگي به دست نمي آيد و بايد تلاش هاي گسترده اي داشت تا محصولي با اقبال مردمي مواجه شود و در اين بين ارتقا كيفيت كالاها مي تواند نقطه اعتمادساز براي حمايت از توليد ملي باشد.

معاون استاندار یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسياري از توليدات داخلي استان از نظر مرغوبيت و رعايت استانداردهاي تعيين شده وضعیت خوبی دارند، اما مهم اين است كه با مشاركت تمامي دست اندركاران فرهنگ و فرهنگ سازي، اين باور و اطمينان در جامعه حاكم شود.

در این مراسم تعدادی از واحدهایی که شاخص های استاندارد را در تولید محصولات خود استفاده نموده اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا