یزدفردا: فرماندار مهریز ضمن پیشنهاد تعریف مسیر گردشگری موقت در سریزد به بهانه برگزاری جشنواره انار در این روستای تاریخی، خواستار ملی شدن این جشنواره شد.

به گزارش یزدفردا: محمد دهقان بنادکی در نشست هم‌اندیشی این جشنواره، اظهار کرد: جشنواره انار روستای سریزد با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان مهریز و روستای تاریخی سریزد، افزایش شادابی و نشاط مردم و معرفی انار به عنوان یکی از محصولات مهم شهرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این جشنواره در روزهای  پنج شنبه و جمعه ۱۹و ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در روستای سریزد مهریز خبر داد و افزود: با برگزاری این جشنواره قطعا در یک روز تعطیلی می‌توان لذت در کنار خانواده بودن را با جشنواره‌ای به طعم انار دو چندان کرد.

فرماندار مهریز بر استفاده از پتانسیل هنرمندان مهریزی در جشنواره تاکید کرد و گفت:در این جشنواره به موضوعات فرهنگی و امنیتی توجه خاصی صورت پذیرد و ضمن توجه به زیرساخت‌ها در برگزاری جشنواره، در برنامه‌ها تنوع بخشی صورت گیرد.

دهقان بنادکی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره خواست ضمن تعریف مسیر گردشگری موقت در سریزد، برای ملی شدن این جشنواره تلاش کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا