سرهنگ دوم پاسدار محمد مهدی دهقان بهابادی به عنوان فرمانده جدید گردان چهارم پیاده امام حسین (ع) بهاباد معرفی و از زحمات جناب سرهنگ کامران شجاعی بهابادی در طول مدت این مسئولیت تجلیل شد.

فرمانده تیپ 18 الغدیریزد درآئین تکریم ومعارفه فرمانده جدید گردان امام حسین علیه السلام بهاباد که با حضورفرماندار، فرماند ه ناحیه مقاومت بسیج  ، مسئول نمایندگی تیپ 18 الغدیریزد و جمعی ازمسئولان درمحل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد برگزارشددرسخنانی بابیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دست به دامن مزدوران شده‌اند تا با اغتشاش، آرامش مردم را برهم بزنند اظهارداشت :برهم‌زنندگان امنیت کشور نمی‌توانند نگاه خیرخواهانه به کشور داشته باشند.

سردار علی غلامی با بیان اینکه امروز کشورهای غربی به‌ دنبال تجزیه جمهوری اسلامی ایران هستند اما هیچگاه به این هدف و توطئه شوم خود دست نمی‌یابند افزود : ایران اسلامی پاسخ اقدامات خصمانه دشمنان را که با هدف ایجاد ناامنی و آشوب در کشور راه انداخته را با قاطعیت خواهد داد.

وی بابیان اینکه دشمن هر گونه توطئه و دسیسه و ترفندی از جنگ اقتصادی، تحریم، ناتو فرهنگی و انواع و اقسام توطئه‌ها را به کار گرفته تا بتواند ملت را از ولایت و حاکمیت نظام اسلامی جدا کند ولی نتوانست به اهداف خود دست یابد گفت: انقلاب با اینگونه ترفندها و توطئه‌های دشمنان از بین رفتنی نیست و نظام اسلامی با استواری و صلابت و با پشتیبانی مردم استوار و با صلابت ایستاده است.

فرمانده تیپ الغدیریزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: این سرباز شجاع سیزده ساله با آن حرکت جهادی، از دین دفاع و نه تنها خود را سربلند کرد که به الگوی بسیاری از دانش آموزان تبدیل شده است.

این مقام مسئول بیان داشت : ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان، تبعید امام راحل در مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

فرمانده تیپ الغدیریزد شهید فهمیده را الگوی دانش آموزان دانست وعنوان کرد: امروز مسئولیت دانش آموزان و نوجوانان در کنار علم آموزی، خودسازی از نظر معنویت و اخلاق و مسئولیت پذیری در مقابل حوادث جامعه است.

وی اضافه نمود: دشمنان ایران اسلامی در صدد هستند تا تفکر بسیجی، جهادی و روحیه شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی را سلب کنند چرا که به خوبی می‌دانند این تفکر برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی می‌کند.

سردارغلامی به تاسیس گردانهای امام حسین (ع) اشاره کردو ادامه داد: بر همین اساس گردان های امام حسین (ع) در هر شهرستان و با هدف ارایه آموزش های نظامی و دفاعی به بسیجیان هر منطقه، شكل گرفت و مستقر شد.

غلامی اظهار كرد: در حال حاضر گردان های امام حسین (ع) در هر شهرستان با بهره گیری از نیروهای آماده و آموزش دیده بسیجی یكی از آماده ترین یگان ها در دفاع های زمینی هستند.

فرمانده تیپ الغدیریزدبیان کرد: آتش دشمن ضربه به ولایت و رهبری است و دشمنان نیز در تلاش هستند تا شایعه و دروغ مردم را از راه گمراه کنند و در این راستا نیز اگر بینایی را به کار نیاندازیم دشمن را از دوست نمیتوانیم تشخیص دهیم و موفق نخواهیم شد.

سردارغلامی درپایان از زحمات وخدمات چندین ساله سرهنگ شجاعی قدردانی وسرهنگ دوم پاسدار محمد مهدی دهقان  بهابادی را به عنوان فرمانده جدید گردان چهارم پیاده امام حسین علیه السلام بهاباد معرفی کرد.

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا