یزدفردا: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امنیت بسیاری از محلات یزد در فتنه اخیر توسط خود مردم تامین شد، گفت: مردم در بسیاری مسائل جلوتر از مسئولان در تلاش برای رفع مشکل هستند.

به گزارش یزدفردا: سردار حسین زارع کمالی در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد با تقدیر از شهرداری بابت همکاری خوبی که با این مجموعه دارد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس عملکرد شهرداری یزد بسیار خوب بود و با توجه به اینکه محل رژه تغییر کرده بود، اقدامات بسیار خوبی که صورت گرفت سبب برگزاری رژه با بهترین شکل ممکن شد.

وی با بیان اینکه امروز جوانان بسیار خوب و با ایمانی در کشور داریم که با تمام وجود در حفاظت و حراست از انقلاب ایستادگی کرده‌اند، گفت: در تیپ الغدیر جونان التماس می کردند که به جنگ با داعش اعزام شوند و با وجودی که وضعیت جنگ با تروریست های داعشی بسیار سخت بود اما آرزوی آنها حضور در این میدان و دفاع از حرم و نابودی داعش بود.

زارع کمالی تصریح کرد: مردم ما به خوبی نشان دادند که هر جایی مسئولین در صحنه باشند و در حال تلاش برای رفع مشکلات جامعه هستند، مشکلات و سختی‌ها را تحمل می‌کنند و پشتیبان نظام و ولایت باقی می‌مانند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: این موضوع نشان دهنده بصیرت بسیار بالایی است که مردم دارند و در بسیاری از مشکلات و سختی‌ها حتی مردم جلوتر از سایر مسئولین در رفع مشکلات فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در ناامنی‌های اخیر هم مردم همکاری بسیار خوبی داشتند و در بسیاری از مناطق بدون اینکه حضور نیروهای نظامی و انتظامی را داشته باشیم مردم محل به صورت کامل امنیت محله خودشان را تامین کردند.

زارع کمالی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های مردم ایران همدلی بسیار خوبی است که با یکدیگر دارند، گفت: در جریان سیل نیروهای بسیجی قصد خالی کردن آب از منزل یکی از شهروندان بودند که با مخالفت وی روبرو شد و مالک این منزل تاکید داشت که ابتدا منزل همسایه‌اش که کودک خردسال دارد از آب تخلیه شود و بعد از آن به منزل وی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: هرچه که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف همکاری، هماهنگی و تعامل بیشتری در ارتباط با ارائه خدمات به مردم داشته باشند قطعاً تاثیرگذاری فعالیت‌ها بسیار بیشتر شده و مردم هم رضایت بالاتری به دست می‌آورند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از مشکلات اساسی که در ارتباط با فعالیت‌های مختلف به ویژه اقدامات فرهنگی وجود دارد این است که این فعالیت‌ها به صورت جزیره‌ای برگزار می‌شود که بسیاری از آنها با موازی‌کاری هم مواجه می‌شوند.

زارع کمالی با اشاره به امکانات خوب بسیج در حوزه ورزش، گفت: تمام امکانات و فضاهای ورزشی سپاه و بسیج برای استفاده عموم مردم قرار دارد و هیچ محدودیتی برای استفاده شهروندان از آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی سپاه و بسیج هم خارج از مجموعه سپاه و ویژه عموم مردم برگزار می‌شود و آمادگی کامل در مجموعه سپاه وجود دارد که در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها با سایر دستگاه‌ها و نهادها همکاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های مردم ایران همدلی بسیار خوبی است که با یکدیگر دارند، گفت: در جریان سیل نیروهای بسیجی قصد خالی کردن آب از منزل یکی از شهروندان بودند که با مخالفت وی روبرو شد و مالک این منزل تاکید داشت که ابتدا منزل همسایه‌اش که کودک خردسال دارد از آب تخلیه شود و بعد از آن به منزل وی مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا