یزدفردا: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: فقط شهرستان مروست، مشمول این قانون است ودیگر شهرستان‌ها مشمول قانون احداث تجمیع ادارات در مجتمع ادارات نیستند.

به گزارش یزدفردا: شاه حسینی گفت: دولت در شهرستان‌هایی کمتر از ۷۰ هزار نفر جمعیت یا در بخش‌هایی با جمعیت ۳۰ هزار نفر ادارات را مکلف به تجمیع ادارات در یک مجتمع اداری کرده و از احداث ساختمان‌های مستقل جلوگیری کرده است.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌هایی با این جمعیت باید واحد‌های اداری خود را تجمعی کنند واجازه خرید واحد اداری جدید داده نشده است و شهرستانی که مشمول این آیین نامه در استان یزد است، فقط شهرستان مروست است و همه شهرستان‌ها از این قانون باتوجه به سوابق مستقل هستند که مروست نیز درخواست ادارات مستقل دارد. موضوع مجتمع ادارات در سفر ریاست جمهوری برای مروست نیز دنبال شده و احداث مجتمع ادارات در مروست نیز انشالله به زودی اجرایی می‌شود.

معاون اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفته با توجه به قانون مدیریت خدمات کشوری تمامی دستگاه‌های اجرایی که در واحد‌های شهرستانی دارای واحد یا اداره‌ای هستند و به مردم خدمات می‌دهند، مکلف هستند در یک واحد تحت عنوان مجتمع اداری تجمیع شوند و تحت نظر فرماندار به مردم خدمات ارائه کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا