بخشدار مرکزی شهرستان بهاباد از انجام عملیات زیرسازی و آسفالت قریب به ۷۰ هزار مترمربع از معابر روستاهای این بخش با صرف اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خبر داد.

«عباس شیرریز» ضمن اعلام خبر زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، در این باره تصریح کرد: این اقدامات به همت بخشداری مرکزی و با همکاری بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی استانداری یزد توسط سازمان همیاری‌ شهرداری های استان انجام شده است.

به گفته وی، در همین راستا ۲۵ هزار مترمربع از معابر روستای احمد آباد با مجموع اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال زیرسازی و آسفالت است.

وی همچنین از اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستای کریم آباد نیز خبر داد و گفت: ۱۲ هزار مترمربع از معابر این روستا با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زیرسازی و آسفالت شده است.

شیرریز از صرف ۱۰۰ میلیون تومان جهت زیرسازی و ۴۰۰ میلیون تومان جهت آسفالت سه هزار مترمربع معابر روستای دهنودشت در بخش مرکزی بهاباد نیز خبر داد و افزود: در روستای گرگین آباد این بخش نیز سه هزار مترمربع معابر با صرف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی و ۵۰۰ میلیون تومان برای آسفالت عملیاتی شد.

وی گفت: پنج هزار مترمربع از معابر روستای رحیم آباد نیز زیرسازی و آسفالت شده که برای آسفالت این معابر این روستا یک میلیارد تومان و برای زیرسازی بخشی از آنها نیز ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره زیرسازی و آسفالت معابر روستای خیر آباد به وسعت پنج هزار مترمربع، اظهار کرد: این عملیات عمرانی با اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان جهت زیرسازی این معابر انجام شد و برای آسفالت آنها نیز ۲۰۰ میلیون تومان توسط دهیاری و ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن تخصیص یافت.

بخشدار مرکزی بهاباد در ادامه خاطرنشان کرد: ۱۴ هزار مترمربع از معابر روستای علی آباد نیز در دستور کار زیرسازی و آسفالت است که برای زیرسازی آنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و جهت آسفالت نیز دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

شیرریز در پایان نیز از زیرسازی یک هزار مترمربع معابر روستای درب هنز با صرف ۵۵ میلیون تومان برای زیرسازی و ۲۰۰ میلیون تومان جهت آسفالت خبر داد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا