یزدفردا: عضو شورای اسلامی شهر یزد: محوطه سازی قبرستان سیدالصحرا با تصویب شورا آغاز و به محیط فرهنگی، مذهبی و تفریحی مبدل می‌شود.

به گزارش یزدفردامحسن ابوترابی گفت: با توجه به بازدیدی که در منطقه یک شهرداری از پروژه‌های در حال اجرا صورت گرفت، با وجود اقدامات مناسب انجام از سوی مدیر شهرداری منطقه یک، متأسفانه وضعیت آسفالت این منطقه بخصوص در محدوده بلوار استقلال نابسامان است.

به گفته وی، طی بازدید‌های انجام شده، خیابان و معابر دیگر منطقه یک نیز در حال زیرسازی و آسفالت بوده و اکنون روکش آسفالت بلوار رسالت به پایان رسیده است.

عضو شورای شهر افزود: بلوار فرهنگ، صدوق، شیخ کلینی و کوچه‌های محله کسنویه و همچنین نوسازی آسفالت معابر منطقه امامشهر به دلیل فرسودگی در دستور کار است.

وی اظهار داشت: قبرستان سیدالصحرا که یکی از قبرستان‌های قدیمی شهر است از نظر جلوه بصری وضعیت مناسبی ندارد. لازم است برای بازسازی آن ۲ میلیارد تومان در متمم دیده شود و با تصویب شورا در اولین فرصت محوطه سازی آن آغاز و به محیط فرهنگی مذهبی تفریحی تبدیل شود.

ابوترابی در خصوص پارک‌های منطقه یک گفت: ساماندهی و بازپیرایی پارک‌های منطقه یک نیز از جمله بوستان ۱۵ خرداد، دانش، کوچه بیوک، در دستور کار است و ضرورت دارد طرحی جامع برای باز پیرایی آن‌ها تهیه شود.

وی تصریح کرد: همچنین در برخی از بوستان‌های این منطقه برای بوستان بانوان مهیا می‌شود. قسمتی از پارک دانش نیز به مجموعه ورزشی اختصاص یافته و چمن مصنوعی رو باز در آن محل ایجاد می‌شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا