یزدفردا: اگر اسرار مخفی شخصیت افراد را می‌خواهید بدانید نگاهی به فرم انگشتان و دستانشان بیندازید.

به گزارش یزدفردا: اگر اسرار مخفی شخصیت افراد را می‌خواهید بدانید نگاهی به فرم انگشتان و دستانشان بیندازید. جالب است بدانید که انگشت‌های دست شما یکی از اندام‌هایی است که توانایی دارد تا اسرار پشت پرده‌ای را از شخصیت و حتی خلق و خوی شما فاش کند.

انسان همیشه تمایل دارد که خودش را بشناسد. دست‌های همه ما با هم تفاوت دارد.

همه این ویژگی‌ها نشان دهنده یکی از چهار عنصر طبیعت است: هوا، آب، آتش و خاک. این عناصر شخصیت و توانایی‌هایی را که یک فرد ممکن است داشته باشد تعیین می‌کند.

دست‌ها با عنصر آب

این دست‌ها مرطوب هستند و بیشتر عرق می‌کنند. شما فردی بسیار عاطفی، با قلب بزرگ ومهربان هستید. اطرافیان و خانواده‌تان را بسیار دوست دارید و به‌راحتی اشتباه دیگران را می‌بخشید.

ویژگی شخصیتی شما شوخ طبعی و همدلی شماست که در کف دست شما، نشان داده شده است. شما دوست بسیار خوبی هستید، زیرا همیشه در صورت نیاز در کنار کسانی هستید که از شما کمک می‌خواهند.

دست‌ها با عنصر هوا

انگشتان بلند و باریک که مفاصلشان به خوبی مشخص است. این افراد شخصیتی حساس است و رفتارهای ظریفی دارند. آن‌ها معمولاً تا حدودی خشک هستند و ارتباط برقرار کردن با آن‌ها در ابتدا سخت است.

با اینکه قدرت یادگیری بالایی دارید و هرچه اراده کنید یاد می‌گیرید، اما برای تصمیم گیری وقت نمی‌گذارید و همیشه عجولانه عمل می‌کنید.

دست‌های زمین

انگشتان شما بزرگ، بلند و ضخیم است. به دلیل اینکه همیشه پاهایتان روی زمین است به عبارتی عنصرتان زمین است پوست دست‌هایتان اغلب خشک است.

شما خودتان را قبول دارید و هر کاری را که شروع کنید حتما تمام می‌کنید. شما جسور، عاقل و ماهر هستید و همیشه دوست دارید کارهایی را انجام دهید که در آن از دست هایتان استفاده کنید.

دست‌ها با عنصر آتش

کف دستش شما پهن و بلند و انگشتانتان کوتاه است. شما اندام زیبا و شخصیتی سرسخت دارید. نیروی درونی یا شهودی قوی دارید. یکی از ویژگی‌های اخلاقی شما تصمیم گیری عجولانه است که گاهی موجب دردسر می‌شود.

زیبایی خاصی دارید. شما افکار خلاقانه خوبی دارید و به سرعت ایده‌های جدیدی را ارائه می‌کنید. بسیار پرشور و پر انرژی هستند. به سرعت عصبانی می‌شوید و به سرعت آرام می‌گیرید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا