مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد،‌ به‌منظور پیشبرد احداث نیروگاه‌های خورشیدی صنایع،‌ با محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد،‌ محمد صالح جوکار در این نشست، ضمن قدردانی از مدیریت ناترازی تولید و مصرف برق در تابستان 1401 نسبت به سال گذشته، افزود:‌ برنامه‌ریزی تعطیلات تعمیرات یا سرویس و نگهداری صنایع،‌ همچون سال جاری به ایام اوج مصرف برق منتقل شود.

وی در ادامه ارائه حداکثری تسریع و مساعدت لازم برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی خودتامین توسط صنایع را خواستار شد.

ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در ادامه ضمن تشریح روند برگزاری مناقصه ساتبا در خصوص احداث نیروگاه‌های بزرگ خورشیدی، گزارشی از ظرفیت‌های اعلام‌شده برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی ارائه کرد و با تأکید بر همکاری‌های گسترده ساتبا، استانداری و برق منطقه‌ای یزد، ابراز امیدواری کرد که با توجه به پتانسیل مناسب انرژی خورشیدی در استان یزد و با تداوم این همکاری‌ها، بخش خصوصی از این فرصت‌ها استفاده مناسب را ببرد.

همچنین در ادامه نیز گزارشی از ضوابط، مقررات و اقدامات انجام‌شده در خصوص احداث نیروگاه‌های خودتامین صنایع بیان و پیشبرد این نیروگاه‌ها به سمت نیروگاه‌های خودتامین خورشیدی توصیه شد.

 

 

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا