یزدفردا: با راه اندازی سایت جدید موبایل با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اینترنت پرسرعت ۴G به ۵ روستای شهرستان تفت رسید.

به گزارش یزدفردامدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ا‌ستان یزد از راه اندازی سایت جدید تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم و چهارم موبایل در روستای دستجرد شهرستان تفت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۵ روستای شهرستان تفت با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر (۷۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت ۴G همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.

محمدرضا پاکدل افزود: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنان روستا‌های دستجرد، بورق، تقی آباد، محمود آباد و جلیل آباد به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ایجاد سایت جدید تلفن همراه بود.

وی ادامه داد: بنابراین سایت تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم و چهارم موبایل در روستای دستجرد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) اجرا شد تا مردم و مشاغل فعال در این منطقه به زیرساخت مناسب برای دریافت خدمات فناوری اطلاعات دسترسی داشته باشند.

پاکدل تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی به منظور سهولت در زندگی و کسب و کار روستاییان مخصوصا برای دریافت خدمات آموزش مجازی، دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک را از اولویت‌های وزارت ارتباطات برای کاهش شکاف دیجیتال و تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی دانست.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا