رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد ازاجرای طرح کشوری یلدانه با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا دراین شهرستان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد درحاشیه اجرای این طرح  در بهاباد اظهارداشت: این طرح در راستای اهداف جمعیت هلال احمر که تلاش برای تسکین آلام بشری و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچگونه تبعیض  می باشد، اجرا شد.

نعمت الله قاسمی با اشاره به اجرای سراسری طرح “یلدانه” با ابتکار و اهتمام سازمان داوطلبان، گفت: در قالب طرح “یلدانه” کارکنان، اعضا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمربهاباد ساعاتی از شب یلدا را در کنار کسانی گذراندند که تنها و دور از خانواده  مانده اند و یا شرایط کاری آنها ایجاب می کند که برای خدمت رسانی به جامعه در محل کار خود حضور داشته باشند.

قاسمی درهمین خصوص تاکید کرد: دراین طرح با حضوردرپایگاه  اورژانس 115 و سازمان آتش نشانی بهاباد  با کارکنان زحمت کش این  دو  قشر عزیز دیدارو گفتگو و ساعاتی را با این عزیزان سپری کردیم .

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد بیان داشت: این طرح با هدف گسترش همدلی و مهربانی در سازمان آتش نشانی واورژانس 115 بهاباد اجرا شد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا