معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد از تحقق ۷۵ درصدی مصوبات سفرهای استاندار به شهرستانهای استان یزد خبر داد.

معاون امورهماهنگی و اقتصادی استانداریزد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، با بیان اینکه پیگیری مسائل شهرستان‌های استان یزد، توسط معاونان استاندار انجام می‌شود، اظهار داشت: 75 درصد از مصوبات سفر سال گذشته استانداریزد به بهاباد محقق شده است ومابقی نیز امیدواریم باتلاش مسئولان انجام شود .

سید مسعود عظیمی  درجلسه شورای اداری شهرستان بهاباد که با حضور معاون اقتصادی استاندارو مدیرسازمان برنامه  و بودجه استان وجمع زیادی از مدیران کل ادارات استان وفرماندارومسئولان بهاباد درمحل فرمانداری این شهرستان برگزارشد درسخنانی با اشاره به بازدید ازدو آموزشگاه خیری وبنیاد برکت وورزشگاه علی آباد وحوزه علمیه شهرستان  اظهارداشت : خوشبختانه  این چند پروژه روند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند که امیدواریم به زودی زود شاهد افتتاح این طرحها باشیم.

وی با اشاره به بازدیدی که ازورزشگاه  روستای علی آباد بخش مرکزی انجام شد افزود : این ورزشگاه توسط بخش خیری آغاز شده و تاکنون 600 میلیون تومان هزینه دربرداشته است و ازسوی سازمان برنامه وبودجه امیدواریم اعتبار خوبی برای انجام عملیات  اجرای سقف این ورزشگاه اختصاص یابد .

معاون امور اقتصادی استانداریزد با تاکید بر تلاش مضاعف و جهادی برای توسعه و آبادانی بهاباد و حل مشکلات این شهرستان ، افزود: تلاشهای خوبی در یکسال گذشته برای توسعه بهاباد انجام شده است و البته این به معنی رسیدن به وضع مطلوب نیست و نیاز به تمرکز و برنامه ریزی بیشتر برای رسیدن به چشم انداز های توسعه ای در خورشان شهرستان بهاباد داریم.

وی بیان  داشت : پیشرفت فیزیکی مدارس بنیاد برکت و مدرسه کریم‌آباد بسیار خوب بوده است که امید است به زودی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. 

عظیمی تصریح کرد :  ️ساختمان حوزه علمیه بهاباد به صورت خیری و بخشی با مشارکت بنیاد علوی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری یکی از پروژه‌های فعال است. 

 ️معاون استاندارهمچنین به پروژه آبرسانی به 58 روستا های  بخش آسفیچ بهاباد اشاره کرد وافزود: پروژه آبرسانی به ۵۸ روستای بخش آسفیچ پیشرفت بسیار خوبی داشته است که امید است به فضل خدا تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزدبااشاره به اینکه اگر بخواهید مسائل و مشکلات شهرستان حل شود و زحمات به ثمر برسد، نیازمند پیگیری مجدانه است اظهارداشت: از تعداد ۶۰ مصوبه مربوط به اولین سفر استاندار یزد به شهرستان بهاباد ۱۵ مصوبه به نوعی یا انجام نشده بود یا نیمه تمام مانده و ۴۵ مصوبه دیگر از پیشرفت خیلی خوبی برخوردار بودند.  

 معاون استاندار یزد با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی مدنظر رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: مردم داری و مردم محوری و سعه صدر و تکریم ارباب رجوع باید به شکل جدی مدنظر مدیران ادارات و کارکنان آنها قرار گیرد.

وی به پیگیری مصوبات سفررئیس جمهور اشاره و با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری از اولویت‌های اساسی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد افزود: در این راستا ضروری است مدیران هم در جلسات مربوطه شخصاً حضور داشته باشند و هم بصورت میدانی پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

جلسه شورای اداری بهاباد با حضور معاون هماهنگی واموراقتصادی استانداری یزد ، جمعی از مدیران کل استان ، مدیران ادارات شهرستان بهاباد ، فرماندار، بخشداران در محل فرمانداری بهاباد برگزارشد .

همچنین مهندس زارع مشاوراقتصادی استانداریزد به همراه رئیس سازمان برنامه وبودجه وجمعی از مدیران کل استان به منظوربررسی مصوبات سفر استانداروریاست محترم جمهوری از چندین پروژه اقتصادی وعمرانی در شهرستان بهاباد بازدید واز نزدیک درجریان روند کاراین پروژه ها قرارگرفتند.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا