یزدفردا: مدیرعامل باشگاه شهداب یزد می‌گوید برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به دو بازیکن نیاز دارند که در صورت درخواست رسمی کادر فنی سعید معروف و یک بازیکن خارجی جذب می‌شوند.

به گزارش یزدفردا: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت به میزبانی بحرین برگزار می‌شود و شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر است، به عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

نماینده ایران برای قهرمانی آسیا به دنبال جذب دو بازیکن در پست پاسور و دریافت کننده قدرتی است که امیر شرافت مدیرعامل این باشگاه می‌گوید در صورت درخواست رسمی کادر فنی تیم با سعید معروف رایزنی می‌کند. از طرفی دیگر برای پست دریافت‌کننده قدرتی هم گزینه‌های خارجی مطرح شده‌اند که هنوز به قطعیت نرسیده است.

امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد در مورد جذب سعید معروف به ایسنا گفت: هنوز هیچ درخواست رسمی از سوی کادر فنی مبنی بر جذب آقای معروف به ما نشده و در حد صحبت‌های مقدماتی با آقای تندروان بوه است. اگر کادر فنی درخواست کند، حضور آقای معروف باعث افتخار است و از این انتقال استقبال می‌کنیم اما هنوز چیزی بین ما و آقای معروف اتفاق نیفتاده است.

او در پاسخ به این سوال که آقای تندروان در این زمینه چه نظری دارد، بیان کرد: هر مربی و باشگاهی از این موضوع استقبال می‌کند. آقای معروف جزو بهترین پاسورهای دنیاست، شخصیت بزرگی دارد و کار با او باعث افتخار است اما هنوز چیزی رسمی مطرح نشده است. قرار است امروز جلسه‌ای برگزار کنیم و جذب آقای معروف و نقل و انتقالات دیگر نهایی شود.

شرافت با اشاره به مسابقات سال ۲۰۲۲ که در تهران برگزار شد و برخی از ستاره‌های جهان جذب تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها شدند، در مورد وضعیت تیم شهداب گفت: در سال‌های گذشته قهرمان ایران به راحتی می‌توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند چون سطح پایین‌تری داشت اما سال گذشته اتفاقی افتاد که امسال هم به دنبال آن مسابقات آسیایی در حد جهانی است و تمامی تیم‌ها به سمت جذب بازیکنان مطرح می‌روند. بازیکنان هم با توجه به زمان این مسابقات از لیگ‌های خود فارغ هستند.

او در این مورد افزود: خیلی از تیم‌ها بازیکنان مطرحی را جذب کرده‌اند و دنبال جذب بازیکنان دیگری هم هستند. تیم ما هم کوچک نیست و بازیکنان بسیار خوبی داریم. طبق صحبت‌هایی که با کادر فنی داشتیم نیاز به جذب یک یا دو بازیکن داریم که محقق می‌شود. کادر فنی هنوز لیست قطعی را به ما نداده است و طبق صحبت‌های اولیه یک پاسور و یک دریافت کننده قدرتی می‌خواهیم. نظر سرمربی در مورد پست دریافت کننده قدرتی بازیکن خارجی است اما این موضوع که شهداب تیم منتخب جهان می‌چیند و هر بازیکنی که دوست دارند را در آن قرار می‌دهند، درست نیست. حداکثر دو بازیکن جذب می‌کنیم و ۹۰ درصد شالکه تیم بازیکنان فعلی هستند.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد با بیان اینکه سطح قهرمانی باشگاه‌های آسیا خیلی بالاست، ادامه داد: نقطه قوت و امیدواری ما هماهنگی بازیکنان است که ۸، ۹ ماه کنار هم تمرین کرده‌اند. اگر بتوانیم در پست‌هایی که کادر فنی بازیکن خواسته بهتر از قبل باشیم، امیدواریم قهرمان شویم. کار دشواری است اما تمام هم و غم ما قهرمانی است.

او در پایان گفت: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم ما را نماینده ملی بدانند و حمایتمان کنند تا با برنامه‌ریزی قهرمانی آسیا را کسب کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، برای جام باشگاه‌های جهان برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا