شنیده ها یزدفردا حکایت از آن دارد که با تغییر مدیر هنرستان دخترانه هنرهای تجسمی آن هم دوماه به پایان سال مانده باعث دلخوری و اعتراض دانش اموزان این هنرستان شده و صبح امروز از حضور در کلاسها خودداری کردند.

عده ای از دانش اموزان طی تماس با یزدفردا خواستار توضیح مسئولین در این رابطه شدند.

 

یزدفردا در جهت پیگیری موضوع با مدیرکل ارشاد استان در این رابطه گفتگو کرد.

مدیرکل ارشاد استان یزد ضمن تایید موضوع اظهار داشت: مدیر سابق هنرستان که سابقه حضور ده ساله در هنرستان را داشتند در جهت کمک به بحث آموزش ارشاد استان به اداره کل منتقل و معاون سابق هنری ارشاد که سابقه مدیریت در همین هنرستان را در رزومه کاری خود داشته جایگزین ایشان شده اند که البته برای هماهنگی بیشتر، به مدیر سابق تا پایان خردادماه همچنان با حفظ سمت جدید جهت همکاری با هنرستان ماموریت داده شده است.

وی اظهار داشت که در همان روز با اعضای انجمن اولیا و مربیان هنرستان دیدار و گفتگو کردیم و نکات و دلایل لازم را به آنها عرض کردیم.

مدیرکل ارشاد گفت: هنرآموزان این هنرستان سرشار از استعداد و انگیزه هستند که آینده هنر استان را شکل خواهند داد و وظیفه ما بهبود شرایط تحصیلی این عزیزان است که انتقال به یک مکان وسیع تر و مجهزتر از جمله اهداف ما در توسعه این هنرستان بوده است و پیگیری های مختلفی در این خصوص داشته ایم.

احسان عابدی در ادامه متذکر شد: تغییر و تحول اداری یک اتفاق طبیعی است و ایجاد تحول مثبت در هنرستان هنرهای زیبای دختران یزد یکی از دلایل تغییر مدیریت بوده و قطعا با تلاش مدیر جدید شاهد رونق بیشتر در این بخش خواهیم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا