درآئینی به مناسبت گرامی داشت هفته جهاد کشاورزی با حضور فرماندار ، مدیریت ونمایندگی ولی فقیه و کارکنان جهاد کشاورزی و جمعی ازمسئولان با حضوردرگلزارشهدای بهشت محمدی بهاباد قبورشهداغبارروبی و عطر افشانی شد .

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهاباد در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته جهاد کشاورزی و یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای جهادگر این سنگرسازان بی سنگر اظهارداشت : اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جانفشانی و ازخودگذشتگی ایثارگران هشت‌ سال دفاع مقدس است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

حجت الاسلام محمد صمصامی تصریح کرد : شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

وی درادامه بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا٬ احیاء فرهنگ ومدیریت جهادی و پیروی از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مؤسس جهاد سازندگی تأکید کرد وافزود : وظیفه ما جهادگران ادامه راه شهدا وامام شهیدان است .

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی بهاباد بر مزار این گلگون کفنان با اهدای گل و گلاب و نثار فاتحه به مقام شهدا، ادای احترام کردند و با آرمان‌های شهدای والامقام، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند

انتهای پیام /.

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا